Seiko Only VII

Seikomatic eigenlijk een grand Seiko undercover 🥸

24 likes

Ik drop mijn vraag ff hier. Heb een 007 waar de datum al om 7 uur savonds gaat verspringen. Niet normaal toch?? Is het de moeite waard om dat na te laten kijken, of gewoon een nieuw uurwerkje erin gooien??

Kwestie van wijzers er opnieuw op zetten lijkt me

2 likes

Ben wel benieuwd hoe dat komt? Is dat ineens gebeurd of was het al langer?

Draag hem sporadisch, viel mij ineens op afgelopen week toen ik hem om had

Waarschijnlijk niet goed opgelet met het opzetten van de wijzers.
Of de uren wijzer lag te laag en heeft het datum snater geraakt, dan moet je opnieuw controleren of hij de datum wel op het juiste moment schakeld.

12 likes

Om de een of andere redenen begon 't mij erg te kriebelen om een dress watch aan te schaffen, ondanks dar m’n laatste tevens m’n minst gedragen was. Na veel zoeken kom je soms leuke dingen tegen, zoals het onderstaande. Ik draag normaal nooit goud(tinten) en hij is een stuk kleiner dan wat ik normaal draag, maar nu ben ik in ieder geval voorzien in het geval er iets formeels is.

12 likes

Gaaf hoor die Dolce. Was hij een paar mm groter dan had ik ‘m ook aangeschaft. Super accuraat ook (geloof iets van 10 sec/per jaar). Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

m’n NA eindelijk binnen wat een fout ding maar zo leuk!

3 likes

Thanks! Hij is echt in bizar goede staat. Geen idee of die uit '85 of '95 komt, maar voor €45 en met wijzerplaat als dat doe ik niet moeilijk.

Dat is een topdeal! Mooie vondst!

16 likes

Heerlijk in het zonnetje!

17 likes

17 likes

:grin:

14 likes

SKX007, mijn eerste ‘echte’ automaat. Nog steeds een heerlijk horloge en met het warme weer superfijn sinds ik hem op rubber heb.

10 likes

21 likes

13 likes

Heeft iemand deze? En Zo ja, hoe bevalt je de grijze dial i.v.m. een zwarte?


spb237j1 - blijf er naar kijken om te k…

8 likes