Seiko Only VIII

Gaaf zeg, leuk om zien! Persoonlijk 1 van mijn faforiete horloges. Ben dol op dat traditionele Seiko 5 logo en hoe mooi deze op die plaat ligt. Fijn dat hij weer goed loopt!

Ik heb er zelf ook 1 die inmiddels wel een service beurt kan gebruiken, maar twijfel nog om er zelf een NH36 in te zetten.

Hier de mijne, momenteel met bol saffier en keramische bezel op een RVS president:

Had hem laatst toevallig om toen ik langs een juwelier liep, even snel bij de prospex duikers lopen gluren maar ook daar houdt hij zich gewoon sterk.

Blijft een absoluut top horloge die zich niet onder doet voor modellen uit de duurdere reeks.

14 likes

Ik moet heel eerlijk zijn en zeggen dat de kwaliteit van de originele stalen band echt stukken beter is dan heel veel prospex duikers. Wat ik hier al zei over de prospex gmt a 1700 euro . Ja sorry voor mij is de snz stukken beter.

1 like

Welkom terug. :slightly_smiling_face:

1 like

From blue to black. :+1:

16 likes

Blue monday

16 likes

Alweer…:rofl:

1 like

Het schijnt in de mode te zijn.
Voor sommigen onder onder ons is het elk maandag raak. :rofl:

2 likes

20 likes

19 likes

Weet niet of het mode is.
Sommige mensen hebben er echt last van.
Ik gelukkig niet…

Schandalig…
:face_with_symbols_over_mouth:
Maar beter laat als Nooit🤦

1 like

welke band heb je hierop?

20 likes

:grin: :sweat_smile:

1 like

22 likes

Jubilee Bracelet (SPB14x 62MAS Reissue) van uncl Seiko… echt top band… lekker glimmend en zit lekker. Dacht zon 100€ en 30€ invoer kosten…

2 likes

Sindskort zit hij op de nato strap wat beter bevalt dan de standaard rubber strap. Liefst zou ik hem op een rose mesh band dragen maar ben bang dat dat too much rose goud word…iemand toevallig daar ervaring mee en een voorbeeld fototje?

11 likes

Altijd goed dit!

18 likes

Ginza time

17 likes

12 likes