Seiko Only VIII

11 likes

Erg fan van de Strapcode jubilee op dit horloge en draag heb buiten het werk om met regelmaat. Van een beetje goedkoop aanvoelend met de standaard band naar een stoer en sportief horloge. Merk na wat afwisselen dat de 38mm kast van de 5 toch ook wel een stuk comfortabeler draagt t.o.v. de 43mm. De 43mm heeft al regelmatig een kusje gegeven aan een deurpost en het compositiet aanrechtblad. Ook het gewicht hangt aardig aan de band. :frowning:

10 likes

Ik heb er 2 van de eerste gen gehad. De 079 en de 097.
De laatste mis ik nog wel eens.

Snap ik helemaal. Ze zijn eigenlijk allemaal leuk. Als ik ooit de 105 voor een mooie prijs kan bemachtigen dan zal ik niet twijfelen

1 like

Op chrono staan er nog wat…

12 likes

Ik SPB lekker mee :grimacing:

18 likes

Ik ook…

12 likes

14 likes

SPB105J1 :wink:

18 likes

Je doet me nog meer verlekkeren :yum:

1 like

Sammy mag nog eens om

18 likes

De 097 staat bij juwelier van de Ven in Oss voor €720 te koop :smiley:

1 like

Heb even gekeken…:smile:
Maar tegenwoordig koop ik niet zo veel meer.
Plus in april de Squale HFLE incoming.

1 like

11 likes

11 likes

Yes daar is ie! En wat ziet het horloge er fantastisch uit! Zo blij dat ik nog een nieuwe heb kunnen scoren. Gekozen om er vlak saffier met facetrand gelijk aan het originele hardlex in te laten zetten. Je ziet de weerspiegelingen in de facetrand maar ik wilde het horloge zo standaard mogelijk houden. Er zal denk ik ook nog wel een moment komen dat ik het originele glas terug last plaatsen. Voor nu vooral genieten!

14 likes

18 likes

Vind ik juist een leuk iets. Beetje speels, en inderdaad zoals de oorspronkelijke hardlex ook is. Gewoon goed :ok_hand:

1 like

Fijne zondag!

17 likes