Copyright FHM.nl
De wijzerplaat is uitgevoerd in een warme scharlakenrode kleur.
Heel erg goede uitstraling.
Komt zeker op de wenslijst.
It’ll be available from March 2024 for EUR 7,600 , USD 6,900 or GBP 6,500 . For more details, please visit www.grand-seiko.com.
Erg mooi. Maar ik vraag me af of ik een rode wijzerplaat vaak zou dragen.
X-post van m’n NA:
SNKL23J1, uiteraard op leer gezet.
Het goedkope folded link bandje wordt momenteel ritueel verbrand.

Even een vraag aan Seiko liefhebbers en kenners
Weten jullie of en waar ik, voor een kennis, aan een Seiko monster skx779 42mm kan komen?
Straalt helemaal met dat prachtige bandje!
Dankje, vind hem zelf ook fraai staan. Hij oogt op de foto wel erg oranje overigens, is in werkelijkheid wat meer een cognac kleur
Staat alsnog erg mooi.
Erg mooi! Goed voorbeeld hoe sommige Seiko 5’jes compleet transformeren (in positieve zin) door een andere band dan de crappy bracelet.
Zelfde geldt imo voor mijn snk381:
Wat ook niet helpt is dat Seiko’s stock foto’s met de standaard bracelet vaak zo slecht zijn, overbelicht enzo…
Goeie aankoop Robert. Daar ga je veel plezier aan beleven!
Dat is de eerste generatie Monster, een cult classic.
Gemaakt van 2000 t/m 2012.
Een verzamel object, dus moeilijk aan te komen.
Je kunt eventueel een zoekopdracht proberen bij Perry van
Misterlimited.com
Ik zou er ook geen problemen mee hebben. Vind dit echt heel fraai!
Maar kost meer dan ik bereid ben voor een horloge uit te geven.
Is hij specifiek op zoek naar een gen. 1 Black Monster? Zo af en toe komt er nog wel 'ns eentje langs in het blauw, hier op HF. Ja, en anders idd C24 in de gaten houden.
Maar als hij gewoon een Monster in het algemeen een leuk model vind; ze worden nog steeds gemaakt (met een lichte facelift). Dus zou ik lekker een nieuwe kopen, met verse garantie en sowieso goed waterdicht. Zoveel kosten ze niet, nieuw. Succes!
Nice!
Het lijkt op 7N42- …
9231?
8230?
Wat staat er op de wijzerplaat tussen 6 en 5?