Seiko Only VIII

Ik ben echt zo blij met deze rebuy!

Heb je al spijt Onno @Windhund? :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Ik wilde je gisteren nog appen met het voorstel deze maar terug te nemen. Inmiddels is er iets anders onderweg naar me dat te maken heeft met de fase die ik doormaak. En,…… eenvan mijn Seiko‘s verlaat het nest.

Ik werd trouwens enorm getriggerd door de sarx033 met de 035 wijzerset die hier werd voorgesteld. prachtig ook.

De 035 staat je goed!

17 likes

Blauwe plaat Squale?

Timmermansoog hier: het ding is inderdaad scheef. Zelfs met die oranje rechthoeken ingetekend zie je dat de serifs van de VII linksonder achter de lijn vallen terwijl die van de V rechtsonder wel zichtbaar is. Het verschil tussen de II en de IIII is ook overduidelijk.

Tip van een fotograaf: als je een goede foto hiervan wilt maken, moet je geen enkele lichtbron gebruiken waardoor je schaduwen krijgt. Buiten bij bewolkt weer geeft de beste resultaten. Of in een lichtkast met schaduwloze verlichting rondom. Maar die heeft niet iedereen…

1 like

Warm

1 like

21 likes

18 likes

@Martynnn
The plot continues. Kun je nog eens een foto trekken? Nu ben ik te nieuwsgierig om het los te laten.

Ik vermoed nog steeds dat het aan de foto ligt, in combinatie met het facetgeslepen glas, de schakelband en de lijnen op de kast.

Maar het is onmogelijk om dit goed te kunnen zien met huidig beeldmateriaal.

1 like

Gaaf is deze :star_struck: :star_struck:, welk model?

2 likes

Thanx

1 like

Ik kom er op terug met daglicht wanneer ik een gaatje heb :ok_hand:t3:. Dan kan ik een betere foto maken…
Je nieuwsgierigheid wordt gewaardeerd :smiley:

1 like

Hier nog zo’n leuke Seiko recraft en voor een prikkie.

2 likes

Dank je, deze is inderdaad goedkoop maar helaas niet voor 100% mijn smaak.

13 likes

11 likes

Thanks, dit is zeker niet het origineel, in dit topic staat de uitleg:

Draagt erg comfortabel met een lekker rammeltje erbij :laughing:

2 likes

17 likes

De capt. Willard in difuus licht, tevens mijn nieuwe zomerklatser.

17 likes

27 likes