Seiko Only VIII

Zit een coating op, is dus niet door en door gekleurd.

Absolutely the First🥇

1 like

Bron??

In je link staat precies nergens dat het

is. Ik ga er ook niet naar Googlen want het is gewoon niet zo. Het is een soort laag wat aan het basismetaal hecht; die hechting is sterk maar de laag zelf is enkele micrometers dik - niets wat zo dun is, is onverwoestbaar noch onkrasbaar. De laag kán evt een hogere hardheid aan het basismateriaal geven, maar ik twijfel ten zeerste of dat bij “esthetische” coatings zoals zwart en goud geldt.

Het is een duurzame coating; het laat niet los en is redelijk slijtvast, maar zeker niet onverwoestbaar.

1 like

Latertje vandaag.

001 na lange tijd weer om :smiley:

12 likes

Mooi he.
Ja, zag de jouwe ook een paar post terug :smiley::+1:t2:

1 like

14 likes

Blumo als cross post….

15 likes

Twee versies van de SPB143 ?
Waarschijnlijk ben ik de enige die dit nog niet wist, maar hoe zit dit eigenlijk ? Is de versie met kleine lume naast de datum een ‘new and improved’ model (dat is de versie die mijn AD nog heeft).

4 likes

Yep. Vanwege nieuwe regels.

Ik zit er ook al naar te kijken. Wat een mooi model.
Maar voor mij echt veeeeeel te klein.

1 like

11 likes

Vorige week mijn eerste Seiko en automatische horloge gekocht. De Seiko Cocktail Time SSA343J1.
Gisteren mijn tweede Seiko besteld en vandaag ontvangen. De Seiko PADI SRPK01K1 Prospex
Heel erg blij mee. Prachtig horloge.
Besteld op de website van juwelier van Willegen in Den Haag.
Ze hebben daar 20 procent korting op de gehele voorraad dus ipv 660 euro, 528 euro ervoor betaald.
Komende maand maar even geen geld meer uitgeven aan horloges…denk ik, ach we zien wel even. :upside_down_face:

16 likes

Gefeliciteerd met deze mooie combinatie! :ok_hand:t3:

1 like

11 likes

13 likes

Echt een leuk horloge !! Zijn die er ook met andere kleuren wijzerplaat ?

1 like

Ik ben ze naast blauw ook in zilver, antraciet, champagne en geel tegen gekomen. Als je het referentienummer in Google invoert kom je ze wel tegen.

1 like

12 likes

Ok bedankt :ok_hand:t2: ff zoeken !

1 like

Bedankt. Ben alleen bang dat mijn nieuwe Seiko automatic verslaving duurder is dat een crack verslaving. :sweat_smile:

1 like