Oyster it is. Wat Aamon zegt👍
Drommels. Hier lijkt weer wat koppigheid van mijn kant nodig te zijn. Aan de andere kant, een jubilee op m’n SKX en één hierop is ook niet bijster origineel. Ik draag het ding deze week op de oyster, kijken of het groeit.
Ja, erg blij dat ie weer terug is. Niet verwacht dat het zo vlot zou gaan, dus een meevaller wat dat betreft. In eerste instantie natuurlijk belabberd dat er stof in zat, aan de andere kant is het snel gefixt. Hoewel ik er nog niet met een macrolens overheen ben gegaan
Lekker afwisselen kan ook. Over afwisselen gesproken en om er even heel wat anders in te gooien, wellicht dat je de blauwe curved strap van Uncle Straps ook heel gaaf gaat vinden?
Ik wissel er zelf ook mee af en vind het een erg fijne strap.
Ik vind ze allebei gaaf staan.
De eerste wat stoerder, wat denk ik dan toch mijn voorkeur heeft.
De oyster dus.
Nou, daarom is een ander model band wel zo leuk. Die oyster draag ik op een Tissot chrono, vind 'm daar goed op staan. Het is een miltat, ben ook erg tevreden over de kwaliteit daarvan.
Rubber vind ik op het horloge zélf altijd tof staan, maar ik vind het over het algemeen niet bij m’n dagelijkse kleding staan. Zwart kan nog, maar ik hou weer niet van zwarte banden
Op zomervakanties droeg ik m’n turtle ook wel op rubber, de verstelbaarheid tov een stalen band met een normale sluiting scheelt dan wel.
Zeer mooi met die band
Mooi mooi