Dat dacht ik ook.
En erg cool
Zeer mooie combo
Eigenlijk heeft nog niemand me erop gewezen dat er een serieus schoonheidsfoutje in men astron zit, ook niet in mijn topic . Ik dacht dat iemand het al langer zou zeggen aangezien er sommigen alles zeer nauwlettend bekijken
. Wie ziet het? Als ik als tip zeg 'gecentreerd"
Op deze foto’s zieje het best wel duidelijk vind ik. Stiekem had ik het bij de AD al gezien maar ik dacht dat iemand het hier wel al zou gezegd hebben

Dat de seconde wijzer niet precies op de 12 staat ?
Oh damn, m’n Baby Alpinist gaat kennelijk morgen al bezorgd worden. DHL Expres is wel lekker snel vanuit Italië. Al helemaal gezien ik er niet extra voor betaald heb.
Subdials niet op één lijn met de 3 en 9?
Close , komt door de foto . Dat de onderste subdial zijn 6u niet in het midden van de grote 6u aanduiding staat
Komt dppr de foto want is in het echt wel het geval, de onderste subdial zijn 6uaanduiding staat niet in het midden van de grote 6u aanduiding
Met dank (of schuld) aan de zwaartekracht, bestedingsruimte, impulsiviteit en een Italiaanse dealer die er kennelijk van af moest (€500 incl.? Please and thank you), een transitie:
Na iets meer dan anderhalf jaar geleden het horloge avontuur weer te hebben opgepakt met de San Martin BB36 clomage, raakte ik toch wel verliefd op het formaat en de stijl van GADA/Explorer-stijl horloges. Wat impulsaankopen in de Chinese wereld verder, dan kom je toch weer terug bij wat meer gerenomeerde merken. Het einde van mijn avontuur in betaalbare en nogal knip/plak ontwerpen. Ik weiger iets van de Swatch-groep aan te schaffen (vreemde principes, ik weet het) en de verscheidene Zodiac skin divers blijven toch een factor te veel buiten mijn financiële comfort zone… Groene eruit, groene erin.
Welkom aan de nieuwe aanwinst, Baby Alpinist ref. SPB155J1. Wonderbaarlijk genoeg past de (nogal rammele) OEM bracelet perfect met 2 schakels eruit. Gelukkig, want het heeft evenveel gaatjes micro-adjust. Nu begint de zoektocht naar een goede, bijpassende leren band (klassieke top/side stitch, groen leer met groen of wit/khaki stiksel).
Dat is een mooie