Seiko Only VIII

15 likes

Mooi man! De aanbieding was helaas in zwart uit verkocht maar kreeg een pb van een forum lid zo doende toch nog een zwarte :grinning::+1:

1 like

Nice en bijzonder vriendelijk van het forumlid :+1:t2::slightly_smiling_face: geniet van je Seiko !!

1 like

Avondwissel

13 likes

Even pronken met andermans veren, want dit is een cadeau. Maar één die leuk genoeg is om hier te tonen :slightly_smiling_face:

14 likes

Seiko 5 full lume

19 likes

Keuze moeten maken welke bezel er op de SKX komt :thinking:

12 likes

De 171 natuurlijk.

1 like

Ik zou een mooie coin edge met een knappe keramische insert scoren

Enne Opa, wat is dat voor een gek ding links, naast dat potlood!?

3 likes

Ook een goed plan!

Is dat niet een CC cleaner om het forum sneller te maken? :laughing:

2 likes

Data tape met spelletjes voor de Comodore of MSX :rofl:

2 likes

Heb ik er op gehad :grin:

Het horloge klopte alleen niet meer vond ik, hoe mooi een Coin Edge bezel met keramische insert ook is. Ik vond het te modern voor een SKX terwijl ik weer een beetje dat retro gevoel wilde hebben. De Coin Edge Bezel heb ik verkocht en een 007 bezel er voor terug gekocht.

Aan deze reactie merk ik op dat je de combinatie potlood en dat ding links heel goed weet :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy: Man, wat heb ik vroeger veel zitten draaien in de auto onderweg naar Zuid Frankrijk om batterijen te besparen :see_no_evil:

Als ik dat zou kunnen hahaha.

Ik weet van het bestaan, maar we hadden thuis niet zo’n computer die gebruik maakte van de grote floppy disks. Zo oud ben ik gelukkig ook weer niet :sweat_smile:

8 likes

I know :stuck_out_tongue:

Dáár heb ik geen last van gehad. Ben nu 40, dus cassettes wel meegemaakt en gebruikt, maar dat ging vrij vlot over naar CD’s. Ipv cassettes wel veel MiniDisc gebruikt voor opnames, maar dat niet echt een lang leven beschoren…

1 like

Bovenste

1 like

11 likes

15 likes

Goedemorgend en een fijn weekend iedereen :wink:

6 likes

Ook weer een beetje valsspelen, omdat deze ook niet helemaal Seiko Only is. Ode aan de SBDC027. Heeft iemand hier die nog?

14 likes

Blijft een geweldige beater

16 likes

12 likes