Seiko Only VIII

Hubba hubba

15 likes

Gewoon deze.

11 likes

Mooi man
:angel:

1 like

:turtle:

12 likes

Fijne dagen gewenst! 402 dagen om mijn pols vandaag;)

20 likes

Mooi! Heb hem ook, maar nog niet zo lang :slightly_smiling_face: Heel fijn horloge!

2 likes

13 likes

WoW, sluipt er hier toch weer een hele mooie vintage date-only tussen :ok_hand:

13 likes

SRPE op nubuck

17 likes

Kan ook niet anders met zo’n mooie horloge :wink:

Bij mij ook dagelijks om de pols sinds Juli :slight_smile:

11 likes

Hier ook vandaag :slightly_smiling_face:

13 likes

Same here :slight_smile: de vorige foto telde niet. Deze is van vandaag :grin:.

13 likes

Crosspost

Deze past hier ook prima. Heel blij dat ik sinds kort in dit draadje mee kan doen! :+1:

14 likes

Net mijn eerste Seiko ooit gekocht…

12 likes

Bedankt! De hele productie periode zitten leuke ontwerpen tussen en niemand kijkt er echt naar.

Er zijn meerdere varianten van deze 7005-8062. In de 7005 reeks is ook de dezelfde 7005-8052 (voorloper 62MAS) te vinden, en je ziet al wat design overeenkomsten met de 62mas is. Aanrader hoor!

1 like

Mee eens, en blij dat niemand er naar kijkt - zijn al genoeg snelle sellers in oude Seiko’s :blush:
Ik heb zelf een beetje vreemde blauwe wijzerplaat variant (geloof ik), maar mis daarvan de bezel. En dan nog is die best knap :wink:

Ik heb nog een grijze en ook op zoek naar de bezel #kansloos

Ik zocht nog een niet al te prijzige aanvulling in de vorm van een dresswatch. Het liefst quartz, want ik wilde geen ''gedoe" met opwinden en goed zetten, aangezien dit horloge geen dagelijks polstijd gaat krijgen.

Ik kwam uit bij de SUR527, die ik aanzienlijk goedkoper dan in NL uit de USA heb kunnen bestellen.

Na een dag of 10 wachten, kwam 'ie gisteren binnen. Meteen even de band op maat gemaakt en omgedaan. Ik denk dat dit horloge wel potentie gaat hebben. De olijfgroene sunburst wijzerplaat is echt mooi en de combinatie van opgelegde markers en de wijzers zien er mijns inziens ook mooi uit.

Ik vind hem wel redelijk aan de forse kant met een lug to lug die mijn Turtle evenaart. Met mijn 18,5cm polsen kan het nog wel.
Het stalen bandje vind ik bovendien niet geweldig. Ik snap nooit zo goed waarom er zo’n gepolijst strookje in moet. Dat is bij de standaard stalen Turtle band ook zo. Ik vind het een beetje een “suf” beeld creëren. Er is dus al een iets sportiever leren bandje onderweg. Ik denk dat 'ie dat best kan hebben. Al met al ben ik er dus blij mee!

Hieronder een foto aan de pols:

IMG_20231228_135922|396x500

1 like

Inderdaad, mooi horloge.

Hier gekocht?

https://www.jomashop.com/search?q=Seiko%20sur527

Klopt!

1 like