En gelijk inspiratie voor vandaag.
Erg mooi zo dat groen!
Seiko UFO op de kop getikt bij de kringloop. Glaasje heeft een dikke barst. Heb 'm wel even gepolijst.
De dag staat ook scheef, en is bovendien in het Duits. Is er een adres binnen het forum van iemand die oudere Seiko’s oplapt? Ideaal zou zijn, een nieuw acryl glaasje, en een Engelse dagschijf.
Deze staat bij toch ook wel erg hoog op het verlanglijstje. ![]()
Is ook een schitterend horloge. Draag door zijn bescheiden afmetingen heerlijk. En daarnaast een strap monster.
Goed de 2e hands markt in de gaten houden. Kun je ze meestal voor een leuke bedrag kopen.
Groetjes,
Robert👍
Daar ben ik bekend mee. Ik ben vooral op zoek naar iets laagdrempeligs. Want het horloge is het qua uitgave niet waard.
Grappig horloge. Ik vind die duitse dagaanduiding wel apart, die kom je niet vaak tegen.
Dat goud is niet echt mijn ding maar het blijft een bijzonder fraai horloge. Verstelbare sluiting is ook nice to have ![]()
Blijf het een knapperd vinden. Heb 'm geofferd voor mijn SPB207 destijds maar als ik zo’n great blue hole zie heb ik soms wel beetje spijt
Ik vond alleen de lume eigenlijk een beetje teveel van het goede, altijd die groene gloed op de markers ![]()
Altijd een mooi model gevonden. Alleen de diameter te groot voor mijn pols helaas… ![]()