Seiko only X

16 likes

21 likes

Schitterend​:+1::+1::+1:

2 likes

Even na zitten tellen.
Dit is zeker mijn 42ste aankoop.
Heb er nu nog 4 in de collectie…:sweat_smile:

2 likes

Vandaag afgeleverd vanuit Japan…horloge zou gebruikt zijn, maar daar is niéts van te zien, geen draagspoortje, niente. Band was ook nog niet ingekort. Hij loopt met +2 seconden ook als een tiet, dus al met al zeer blij!

35 likes

Mooi zeg!

Veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

Veel plezier ermee :smiley:

1 like

Dat is een hele mooie…:heart_eyes:

2 likes

Da’s een grote meevaller!
Hij is prachtig :ok_hand:

1 like

In het Kader van Seiko Only en wat draag je? Vandaag draag ik een gouwe ouwe. Deze A169-5000 heb ik in eind 70ér jaren in Singapore gekocht. Buiten de gebruikelijke batterij wissels bij Seiko Rotterdam is het nog geheel origineel. Het was een gewoon dagelijkse klok. Dat is er ook wel aan af te zien.Toch werkt alles nog perfect. Gewoon leuk

14 likes

Excuses voor twee maal dezelfde foto. (Beginner hier he?!). Enfin, deze twee hebben een verhaal. De linkse A547-5050 heb ik na de vorige ook in Singapore gekocht als opvolger van de eerste dus. Die heb ik vele jaren gedragen. ook nadat ik weer een andere kocht als “Klus klok” voor als ik wat ging hobbyen. Buiten dat de batterij nu leeg is mankeert er niets aan. Toen kocht ik de rechtse Sportura 100 (H029-00A0) in '93 in Kuala Lumpur (mocht veel voor mijn werk reizen) toen hij nog niet op de Nederlandse markt was.
Een hele fijne klok die ik echt tot Oktober nog gedragen heb ook weer als klus klok. Toen stopte de twee stappen motortjes van de wijzers er mee. Het digitale gedeelte loopt uiteraard nog prima. Erg jammer maar reparatie is (denk ik) geen optie meer. Jammer maar helaas. Inmiddels ben ik overgestapt op Tissot. Dus kunnen jullie daar ook mijn bijdragen lezen.
Zou er iemand interesse voor deze oudjes hebben dan hoor ik het graag.

7 likes

Wauw wat mooi. Wat mij betreft hèt Seiko horloge. Perfecte eerlijke eenvoud. Subliem. :star_struck:

1 like

Tnx!
Ja, eigenlijk hoeft het niet méér te zijn, zelfs de datum hadden ze van mij weg mogen laten.
Ik ga dus ook de meeste chrono’s en duikers van de hand doen de komende maanden, veel te veel drukte.

1 like

Ook een lekkerding dat!

1 like

Super vet!! Om hebberig van te worden. Gefeliciteerd met dit prachtige horloge! :sunglasses:

1 like

Ja dit blijft 1 van mijn favorieten

15 likes

Als iemand nog een leuke TicTac zoekt tegen een eerlijke prijs. De grijze SZSB007JDM op leer hebben ze ook in Spanje (geen import)

10 likes

Goedemorgen

18 likes

13 likes