Seiko only X

en we noemen hem de, CeramiX-Orbit :wink:

11 likes

6139-6015 Amerikaanse uitvoering.uit 1973

16 likes

Goedemorgen

17 likes

![

15 likes

14 likes

16 likes

14 likes

15 likes

NA, gisteren binnen gekregen!

14 likes

11 likes

Sinds 2012 heb ik een Seiko SNG17 automaat. Zwart en zwaar, en verdraaid…ik raakte er zeer aan gehecht. Nooit een servicebeurt gehad, en de afwijking werd van 1 minuut per dag achterlopen naar meerdere minuten achterstand. Tevergeefs op zoek geweest naar onze markante horlogemeneer en -mevrouw op de markt. Helaas, ik begreep dat hij ietwat te afgeleid was door prive beslommeringen en daarom een lege plek achterliet>

Bij een Seiko dealer in Gouda langsgegaan, en begrepen dat een complete servicebeurt 300,- zou vergen. In mijn herinnering anderhalf keer de aanschafprijs.

Dus op zoek gegaan naar een look-a-like, en eentje die iets langer meegaat, want ik hecht me aan goede spullen. Gevonden! Via Chrono 24. Een SBTM 325 Japan Domestic Market exemplaar met saffiervenster en een super clear coating. Ik heb een manier gevonden om het ding perfect op te laden: een koele, zonnige winterdag, en een satellietschotel in de tuin die voor dit horloge gemaakt is.

16 likes

Super!!!
Van harte :partying_face:

1 like

Hoe zit dat met de elektromagnetische straling :sweat_smile:

Prachtige horloge!!!

Deze SPB143J1 net “teruggevonden”.

Dragen of hier voor een prikkie te koop zetten? :wink:

17 likes

Doe dit maar. Ik zoek nog een duiker voor de vakantie eind februari :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

19 likes

13 likes

13 likes

12 likes

9 likes