Proficiat, zie alleen geen seiko in de doos😃
Haha, ik was ook aan het loeren. Waar is Wally de Seiko
Vers uit Japan, een hagelnieuwe(!) SPB113J1 (SARX065). Man man man wat een mooi ding.
In het verleden een SARX027 gehad, die ik weg gedaan heb omdat ik dacht overcompleet te zijn. Toch altijd een beetje spijt van gehad. Dat is nu rechtgezet ![]()
Proficiat met deze mooie aanwinst!
Zo’n emaille dial blijft toch bijzonder ![]()
Ik zou zeggen: meer foto’s delen! ![]()
Vooral ook foto’s van die wijzerplaat
Scherp , heel scherp waargenomen. ![]()
Nog altijd de eerste al een aantal jaar opzoek naar een nieuwe waar meerdere banden op kunnen en passen natuurlijk een Seiko met een maat tot Max 41 mm
Superleuk wekkertje, en zo precies af te regelen: de wekkerring laat een stukje wijzerplaat zien met een onderverdeling in 10 minuten. Als je hem precies op het lijntje zet, gaat hij exact 1 minuut te vroeg af, precies goed!
Mooi… ik wacht op mijn nieuwe blauwe Tealpine
Mooi! Ga je veel plezier aan hebben.
Er zit best veel verfijning in de afwerking van de kast en dial. En zoals vele Seiko’s drapeert de kast om je pols…
Ik heb de SPB197J Glacier blue gehad, maar de nieuwe is toch echt wel stukken mooier!
Tijdens mijn vakantie in Japan was ik op 2 modellen verliefd geworden. Een Kurono Reiwa bij de boetiek die ik natuurlijk niet kon kopen en een vintage Credor 9300-5320 die, naar mijn mening, iets te duur werd aangeboden. Er waren zoveel horloges te zien en te passen wat erg leuk was. Helaas waren de meesten boven budget of net niet op de pols. Gek genoeg had ik er wel vrede mee dat ik helaas niks kon kopen tijdens onze vakantie.
In de laatste dagen toch maar even langsgelopen…
Nieuwe NA! SZSB036 ![]()
Twijfelde tussen de zilveren dial dat ook heel mooi was, maar uiteindelijk toch voor de groene gekozen aangezien ik nog een groene dial horloge wilde. Aangezien wij 10 jaar samen zijn heeft mijn vriendin deze aan mij kado gedaan ![]()
Ik kon natuurlijk niet achterblijven. Het liefst wilde ik ook een horloge voor haar kopen. Helaas is zij niet van de horloges dus de kans was klein dat ik ook voor haar eentje kon kopen. Maar goed dus laten we maar kijken wat we nog voor leuks tegen komen.
Gelukkig liepen we een paar dagen later bij een andere boetiek langs waar ik uiteraard even ging spieken. Daar kwamen we veel dames modellen tegen en ik had haar toch aangespoord om een aantal te passen. En uiteindelijk ook samen eentje kunnen uitkiezen!
Lukia SSQW081
Moest het natuurlijk wel even aan haar aanprijzen: titanium, saffier glas, solar en radio controlled . Perfect voor de non watch nerds ![]()