Wiss
Laatst goedkoop gevonden en net terug van Rob voor een nieuw uurwerk en saffier. Leuk maatje zo’n 013.
Hoi. Ik hoop dat ik hier ook algemene vragen kan stellen over Seiko.
Ik heb een Seiko Weekdater gekocht, 6218-8971t. De pakking van het achterdeksel is helaas doormidden. Waar kan ik een pakking vinden?
Op Ebay heb ik er 1 gevonden, maar dan komt ie uit Thailand, en zijn de verzendkosten bijna het dubbele van wat de pakking kost ![]()
So be it. Bestel er dan gelijk drie ![]()
Ik kwam deze NOS Pogue tegen op Chrono24. Die prijs is toch bezopen…
https://www.chrono24.nl/seiko/pogue--id44902942.htm?searchHash=a47feb4b_VCkkP4&pos=7
Probeer Cousins, die hebben veel. Als het niet lukt om het op typenummer/kastcode te vinden, gewoon heel precies de maten bepalen door de plek te meten waar de afdichtingsring komt, en de dikte van de originele ring.
Ik draag dit leuke horloge. Eenvoudige geprinte wijzerplaat, prachtig diepzwart. Maar wel een luxe horloge met saffier, automaat, hacking en handopwinding☺️ gewoon top🤩
Ben langs de lokale horlogemaker geweest. Die had ze liggen, allemaal universeel. Was binnen een paar minuten gepiept ![]()
Ja, dit is de prettigste stalen band die ik ken. Is uit de jaren 1970 van Expandro.
Hahaha inderdaad bezopen die prijs.
En ex verzenden…