Seiko only X

Nice! Welk bandje is dat? :slightly_smiling_face:

Dat zie je er niet aan af…

Thnx, het is een Hemsut nato van Aliexpress, voor de prijs echt goede kwaliteit.

1 like

17 likes

Basic maar vol Seiko dna

17 likes

17 likes

Goedemorgen

20 likes

Hij is netjes. Hij heeft bij de voorgaande eigenaar nieuw glas gekregen, ik heb de brush wat opgehaald en de gepolijste delen licht gepolijst, dat scheelde wel. De band heeft wel slijtage op de links, dat merk je wel. Ik houd m’n ogen wel open voor een reserve band. Met deze band aansluiting past er eigenlijk ook niets anders op. Speel wel eens met de gedachte een leren bandje op maat te laten maken, maar ik denk niet dat dat beter staat dan het staal.

1 like

Deze Seiko Kinetic SKA113P1 uit 2001 zit normaal op een geïntegreerde band. Paar weken geleden schoot ie los bij 1 lug, de end-link kwijt. Horloge bleef gelukkig in mouw zitten.

Op zoek geweest naar vervangende bandjes. Lug breedte is 14mm wat geen serieuze alternatieven geeft. Op kinderhorlogebandjes of damesbandjes na is er dus niks

Uiteindelijk een Spanjool gevonden die Bund-bandjes op maat maakt. Geen leer, plastic maar voor €10 moet ik dan ook niet zeuren. Zie hier het resultaat:

7 likes

13 likes

Yep, de 38mm versie inderdaad;) (SRPK35J1)

1 like

Goedemorgen

13 likes

Best geslaagd vindt ik.

1 like

16 likes

16 likes

20 likes

16 likes

15 likes

20 likes

14 likes