Heerlijk, Helder, Sarx.
Mja mja nanow…
Is dat chinees ?
nee dit is een nano universe klokje
Hij blijft mooi inderdaad. Het voeld ook zeker goed nu hij weer on orde is gemaakt. Wel prijzig tegenwoordig. 135€ maar het was verzekeringswerk gelukkig.
Hallo allemaal! Ik ben redelijk nieuw als het aankomt op horloges, tot nog toe alleen wat Gshocks en wat Spinnakers en ik zit nu te kijken naar een Seiko.
Mijn oog is gevallen op een ice blue als eerste Seiko maar ik weet dat er ontzettend veel namaak is en aangezien er hier een hoop kenners zijn wilde ik het hier even checken! Kan hem ook voor een mooie prijs (290) overnemen dus dat maakt me misschien ook wat argwanend.
Hieronder wat fotos, ik hoor het graag. En als iemand nog wat andere mooie “divers” van Seiko weet hoor ik dat ook graag!
Ik heb er ook weinig verstand van, maar bij mij gaan de alarmbellen niet rinkelen. Naar mijn mening is dit een originele.
Maar laat de echte kenners maar even hun mening geven ![]()
Lekker duidelijke foto’s ![]()
Ja die fotos lijken knap waardeloos, maar je kan ze aanklikken en vergroten. Blijven redelijk scherp ![]()
Ik heb dit soort verpakking nog niet eerder gezien bij echte Seiko horloges.
Zoek de verschillen.
Vooralsnog neig ik naar nep.
Kleur is inderdaad ook compleet anders. Zo zie je maar weer, als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo
Kleur is lastig te beoordelen zo via foto, totaal ander licht, dan kan een wijzerplaat al heel anders ogen onder verschillende hoeken.
Mijn advies zou zijn: rustig kijken via dit forum, komen vaak genoeg leuke seiko modellen langs in het blauwe, F2F afspreken kan je het horloge op je gemak bekijken en je hebt meteen een leuk gesprek met een andere liefhebber.
Maar vooral de gemoedsrust en de kans op een miskoop is aanzienlijk kleiner, wel zo leuk met een eerste aankoop ![]()
Succes!