Morning!
Deze blijf ik zo vet vinden, staat echt aan de top van mijn wishlist. Zodra ik hem te pakken krijg scheer ik mijn baard en ga ik voor deze look:
Jokes on the side, zie hem nu voor rond de 400e gaan. Misschien is de tijd aangebroken. Enjoy je BnB! ![]()
Alle Seiko duikers kunnen weg als je deze hebt
Wat een prachtig ding Pett.
Koop ik net een SKX013, verschijnt er dezelfde dag een aanbieding van een 015 voor de helft van de prijs. De mijne is dan wel gepolished, serviced en geslaagd voor een 10 bar druktest…maar toch flink balen.
In tussentijd:
Koop je ze toch beide.
Even van genieten, en dan verkoop je degene die je het minst bevalt
I like your thinking! Helaas komt dat niet goed hier thuis, denk ik zo.
De Rotocall heb ik ook nog maar enkele dagen.
Laat ons het erop houden dat de vrouw des huizes niet begrijpt waarom je meer horloges in je kast zou hebben dan je lichaam linkerpolsen telt. ![]()
Ik heb ook zo’n vrouw…![]()
Thanks! Ja ik vind hem ook zó gaaf. Schuurt tegen perfectie aan ![]()
Skx 013 altijd leuk
Mooi! Die wijzerplaten met ‘ijs textuur’. Dit is mijn PROPEX “Save the Ocean” (Monster 3). Ik kocht hem vorig jaar in Kyoto. JDM zei de verkoper maar ik geloof hem niet. Volgens mij is dit gewoon een internationale serie. Ik moest deze hebben want mijn Monster 1 heb ik aan mijn zoon gegeven met de boodschap “wees er zuinig op”!
Bij deze ‘save the ocean’ ben ik helemaal gek op die ijskoude textuur. En vooral die mini-mini pinguïns die daarin rondzwemmen. Je hebt ze geloof ik ook met voetstapjes.