Het horloge waar ik doorgaans de minste ‘Likes’ voor krijg, maar ‘I like it a lot’ want het was het laatste horloge van m’n opa en m’n vader en werd vervolgens mijn eerste horloge!
Lekker belangrijk die internetpunten, dit is het enige wat telt
Nieuw lid he, met een mooi/leuk horloge. Geef hem gewoon die like, ik ben er al weer door heen. Dus ik geen een ipv een like
Mijn likes zijn op, dus geef ik je een vette voor dit mooie horloge met zijn historie
Ik heb iets met beide merken… dus toch maar eens kijken of deze nog te vinden zijn!
Ik ben gelukkig ook niet zo gevoelig voor de ‘likes’ en eigenlijk bedoel ik een ander platform (Watch Crunch) want ik ben pas sinds kort lid hier. Wat ik leuk vind aan het Horloge forum is dat er meer interesse is voor het verhaal dat bij het horloge hoort. En je bereikt hier veel liefhebbers terwijl het ‘slechts’ landelijk is.
Morgen naar Toyota EV Touch & Feel Event in Baarn.
Vind het wel heel toepasselijk.
Copyright GWAntiquesCA.
Snap ik, maar weet uit ervaring dat nieuwe leden ze juist zo weinig krijgen. En ja, dan ben ik juist lekker eigenwijs en geef ze wel
Geb je deze nu of niet want ik heb hem niet eerder voorbij zien komen bij jou? Tis iig wel een leuke
Nee.
Picture van www met de met vermelding van de eigenaar ivm auteursrecht.
Irag of Iraq ?
iraq
De échte laatste (monoblock) Marinemaster 300 die het geliefde labeltje helaas niet mocht dragen. Ik blijf het de mooiste vinden.
Van welk bouwjaar is die?
Mijn enige Kinetic Seiko hield er binnen een paar jaar mee op. Iets ander kaliber misschien…