Lekker belangrijk die internetpunten, dit is het enige wat telt ![]()
Nieuw lid he, met een mooi/leuk horloge. Geef hem gewoon die like, ik ben er al weer door heen. Dus ik geen een
ipv een like ![]()
Mijn likes zijn op, dus geef ik je een vette
voor dit mooie horloge met zijn historie ![]()
Ik heb iets met beide merken⊠dus toch maar eens kijken of deze nog te vinden zijn! ![]()
Morgen naar Toyota EV Touch & Feel Event in Baarn.
Vind het wel heel toepasselijk. ![]()
Copyright GWAntiquesCA.
Snap ik, maar weet uit ervaring dat nieuwe leden ze juist zo weinig krijgen. En ja, dan ben ik juist lekker eigenwijs en geef ze wel ![]()
Geb je deze nu of niet want ik heb hem niet eerder voorbij zien komen bij jou? Tis iig wel een leuke ![]()
Nee.
Picture van www met de met vermelding van de eigenaar ivm auteursrecht. ![]()
Irag of Iraq ?
iraq ![]()
De échte laatste (monoblock) Marinemaster 300 die het geliefde labeltje helaas niet mocht dragen. Ik blijf het de mooiste vinden.
Van welk bouwjaar is die?
Mijn enige Kinetic Seiko hield er binnen een paar jaar mee op. Iets ander kaliber misschienâŠ









