Seiko only X

21 likes

Lekker belangrijk die internetpunten, dit is het enige wat telt :ok_hand:t2:

4 likes

Nieuw lid he, met een mooi/leuk horloge. Geef hem gewoon die like, ik ben er al weer door heen. Dus ik geen een :+1: ipv een like :smiley:

1 like

Mijn likes zijn op, dus geef ik je een vette :+1: voor dit mooie horloge met zijn historie :smiley:

1 like

Ik heb iets met beide merken
 dus toch maar eens kijken of deze nog te vinden zijn! :open_mouth:

1 like

16 likes

Morgen naar Toyota EV Touch & Feel Event in Baarn.
Vind het wel heel toepasselijk. :blush:
Copyright GWAntiquesCA.

8 likes

Snap ik, maar weet uit ervaring dat nieuwe leden ze juist zo weinig krijgen. En ja, dan ben ik juist lekker eigenwijs en geef ze wel :wink:

2 likes

Geb je deze nu of niet want ik heb hem niet eerder voorbij zien komen bij jou? Tis iig wel een leuke :+1:

1 like

Nee.
Picture van www met de met vermelding van de eigenaar ivm auteursrecht. :+1:

1 like

:innocent:

13 likes

Irag of Iraq ?

iraq :iraq:

De échte laatste (monoblock) Marinemaster 300 die het geliefde labeltje helaas niet mocht dragen. Ik blijf het de mooiste vinden.

21 likes

8 likes

7 likes

15 likes

Van welk bouwjaar is die?

Mijn enige Kinetic Seiko hield er binnen een paar jaar mee op. Iets ander kaliber misschien



Zat de hele zomer opgesloten in zijn box . Hoogste tijd dat die wordt uitgelaten aan de pols. :sweat_smile:

21 likes

@Tony79 het is vandaag de 22e, je loopt een dag achter met die heerlijke SBBN033 van je.

1 like