Seiko only X

18 likes

16 likes

15 likes

15 likes

Mijn betere helft blij gemaakt :ok_hand:t4:

16 likes

Ik heb sinds kort een seiko bellmatic
Een leuk horloge met een akoestische alarmfunctie, echt een grappig ding,

Daarvan is helaas de dagfunctie vastgelopen.

Is er in de buurt van Goes een reparateur beschikbaar die via HF bekend is? Of hebben jullie suggesties hiervoor?

Had foto willen posten maar dat kunnen wij als level 1 leden sinds gisteren helaas niet meer☺️

Die heb ik ook gehad, mooi ding!
Seiko Saturday, ik doe met je mee de SRP777/SRPE93 Deze turtle verleden jaar gekocht in Japan. Ik weet niet of de gewone turtles nog gemaakt worden mijne is uit oktober 2024.

17 likes

14 likes

Ik heb jou Turtle ook al eens voorbij zien komen en vind de zwarte wijzerplaat een mooie uitvoering, speciaal omdat dit een Japanse uitvoering betreft. Heb al eens overwogen om dit exemplaar te kopen. Echter zijn 2 turtles wat overbodig​:face_with_peeking_eye:. :blush::+1:

1 like

Vandaag na 4+ maanden eindelijk terug van een service beurt bij Seiko (via een juwelier).
De kosten waren wel hoger dan verwacht (500+).
Ik vroeg nog of ze een rapport hadden van wat er dan was gedaan, maar de juwelier had geen verdere info dan, ‘gewoon onderhoud’.

Bij nader inspectie thuis blijkt dat er nu een 6R15D uurwerk in zit. Ik denk dat er een nieuw uurwerk in is gezet. Origineel zat er namelijk een 6R15A in.
Nu vind ik dat wel oké, maar ik had dit toch graag netjes vooraf gecommuniceerd gehad.
Ik weet niet echt wat ik hier nou van moet vinden…

Ik ben wel blij dat het horloge weer terug is en dat hij weer goed loopt. Over alle jaren is het tot nu toe nog steeds mijn meest gedragen horloge.

15 likes

Daar heb ik ook altijd wel moeite mee. Ik wil ook graag weten wat er gebeurt is, zeker als er geen standaard delen zijn vervangen.

2 likes

19 likes

15 likes

15 likes

15 likes

Het blijft deze nog even.

Tot dat deze binnen komt.

17 likes

Ook mooi.
Nieuw aangekocht?

1 like

17 likes

Ja, geruild tegen een ander horloge.

1 like

Goede info,uiteindelijk als jij hem echt het meest draagt is het goed besteed.

1 like