Vanmiddag nog even de nonchalante-hand-in-broekzak pose…
Wijzerplaat kwam er niet helemaal goed uit… Dus een halve broekzak pose…
Vanmiddag nog even de nonchalante-hand-in-broekzak pose…
Wijzerplaat kwam er niet helemaal goed uit… Dus een halve broekzak pose…
kleurtinten schijnen ook een heel klein beetje af te wijken(bij de skx009). Kan de bron zo snel niet meer vinden maar er is ergens een youtube filmpje over dit onderwerp.
Even een ander kleurtje tussen al dat PADI geweld.
Hier zie je iig duidelijk de afwerking-verschillen tussen een Seiko en een high-end horloge.
Fan Tas Tisch!!!
Hij gaat overigens terug naar Monsterwatches, het lumen zit op alle uurmarkeringen uit het lood.
Seiko heeft toch een beetje problemen met de QC volgens mij.
Hier in directe concurrentie:
Verschil is klein. Ik heb de K en J vergeleken en de randen van de J voelden een fractie scherper dan die van de K. Maar met het blote oog is dit eigenlijk niet goed te zien. En daarnaast heeft de J natuurlijk de tekst ‘made in Japan’.
Hier nog even 'n plaatje van zo’n nieuw bol (double domed) saffier van Monsterwatches, op mijn 777. Dit glaasje is net iets mooier bol en rond (vind ik) dan de eerdere versie. Maar ook weer niet zo extreem bol als bubble domed.
Geeft de toch al lekker retro Turtle nog wat meer een ‘vintage vibe’. Lekker, man!
Padi is zooooooo september
Zou heel grappig zijn als een Patek verzamelaar iets vergelijkbaars gaat zeggen op de “Rolex only” pagina na het bekijken van de horloges van @helden…
No doubt off course the Genious himself.
Ja de verschillen tussen een Honda civic en een BMW 7-serie zijn ook duidelijk
Check! En als je Civic’s niet gaaf genoeg vind, dan hoef je ook niet naar een CIVIC only pagina te gaan…
Indeed you did, (Snelt naar het Only Rolex Topic)
Een open deur, meer was het niet. Als het prijsverschil niet te zien zou zijn is een Rolex bezitter (helemaal) een idioot. Toch grappig dat je macro foto’s nodig had dit te zien.
En zelfs dat is mijns inziens discutabel:wink: