Ja, als je er eenmaal aan begint, dan is stoppen bijna onmogelijk. Het is een nogal verslavend merk!
@MeistersingerFa Ja, wrijf het er nog even in! Het lijkt wel een crowdfundingproject,ā¦
Geen idee hoever ze zijn met de productie. Er circuleren op internet wel 'n paar fotoās en ook op Baselworld hadden ze 'm. Maar dat is misschien een aantal pre-productiemodellen. Lijkt me wel dat ze in Japan net effe eerder te krijgen zijn dan hier. Dus, wie weet.
Lijkt me een slimme zet. Via Padi (Put Another Dollar In, zeiden wij vroeger, toen duikhorloges nog voor duikers waren :-)) bereikt Seiko zo keurig haar ādoelgroepāā¦
Leuke kleurstelling, mooie dial, dus wie weet (de Kinetic dan). Een halfjaar geduld is overigens niet niksā¦
Ik sta ook op de lijst! Ben al een tijdje op zoek naar een mooie Pepsi. Rolex is onbetaalbaar, de steinhart kon me ook niet bekoren en de skx009 vond ik wat saai⦠Maar deze, deze is geweldig! Nu nog even geduld hebben
De ADās krijgen de SUN065. De PADI-Turtle, SRPA21 zou in principe alleen bij mij komen (in NL dan, waarschijnlijk via diverse internet kanalen ook te krijgen).
Ik krijg de SRP777-J in mei, en de SRP773-775-779, ook J-edities, in juni. Prijzen worden: 325 euro op rubber en 350 euro op staal.
Officieel krijg ik ze vanaf september, maar ik probeer ze natuurlijk eerder te krijgen.
Momenteel is zelfs mijn voorraad SKX007-Jās bijna op, heb de ingeschatte hoeveelheid van 6 maanden al verkocht (inschatting rekening houdende met de Turtles, maar die komen nu pas in April ipv februari omdat ik Jās krijg).
Ik ben dus bezig om een ingelaste zending te regelen, met SKX007ās en dan ook maar meteen PADI turtlesā¦