Dik inderdaad t.o.v. bijna dezelfde horloges in die stijl. Maar dat is juist een van de dingen dat ik een grote plus vind.
Dat is ook een persoonlijke kwestie idd. Ik heb geen mega polsen en vind het al snel wat te dik/hoog.
Wat buiten kijf staat is iig de kwaliteit van dit horloge. Het goedkopere broertje uit de 1e post (875 euro) is trouwens ook zeer mooi afgewerkt.
Even wat live foto’s voor de liefhebbers hier.
die structuur op de wijzerplaat is erg mooi gedaan:
28.800 bph uurwerk:
om de pols;
Hij is inderdaad mooi. Al ben ik niet zo van de extra wijzertjes op de plaat. Ik heb nog niet helemaal het WAUW-gevoel erbij.
Wel is de structuur op de plaat veel mooier dan op de foto’s. Zit nog een subtiele sunburst in ook. Geblauwde wijzers maken met het off-white wel af.
Toevallig gisteren ook op pols gehad bij de plaatselijke juwelier. Ik moest hem wel even proberen. Hij is best wel fors, en dan met name: dik, vindt ik. Meer een sportieve dresser.
Erg mooi inderdaad. Twijfels…
Die afgehakte 6 is een no no voor mij
Ik vind de dial en de kleur super. Font helaas wat minder
Dit heb ik ook echt!
De plaat het, het uurwerk, de wijzers allemaal mooi maar dan dat lettertype van de cijfers…
Wow, wat een geweldig mooi horloge.
Ik ben verliefd.
Blijf 'm interessant vinden, maar iets te dik voor mijn pols. Afwerking vond ik erg verzorgd, jij?
Absoluut!
Hoe fors voelt 'ie om de pols?
Vergelijkbaar qua diameter en lug to lug met de Cocktail (SARB065) maar dan iets dikker.