wat vind je vd bandbreedte? op plaatjes vind ik m
wat dun voor de kast.
De band had inderdaad wat breder mogen zijn. Die maakte niet veel indruk op mij. Had best de band mogen zijn van de BFK of Spork zat ik toen te bedenken, dat is zo’n geweldige band!
Mooi!(tu) Je wordt de eerst op dit forum!
Ben ook benieuwd. Misschien is het wel een enorm gaar stuk plastic dat na drie dagen al uit elkaar valt en absoluut z’n geld niet waard is… Ach en misschien win ook nog 'ns de Staatsloterij en wordt de Paus nog 'ns moslim.
De band had inderdaad wat breder mogen zijn. Die
maakte niet veel indruk op mij. Had best de band
mogen zijn van de BFK of Spork zat ik toen te
bedenken, dat is zo’n geweldige band!
ic. toch zou ik em es irl willen zien. de details zie dr nl leuk uit.
Wauw, wat een ding zeg! Alles voelt heel fijn aan. Mooie zachte, soepele band en schitterende sluiting.
Grip op de kroon voelt stevig. Kroon is ook best groot.Voelt zoals mijn Tudor BB blue.
Hij is groot ja. Even wat gemeten met de schuifmaat. Qua kastformaat komt het erg overeen met bijv. de Sumo.
Hoogte valt mee: 15mm
Lug naar lug: 51mm (net als Shogun, GS springdrive)
Zonder kroon: 47mm (Shogun:44mm, GS: 46mm)
Band is 24mm bij de lugs en loopt naar 20mm bij de sluiting.
De kleur van de zwarte wijzerplaat is net zo diep en mat zwart als die van De Grand Seiko.
Tja en wat een lume…
De wijzers zijn ook echt bijzonder. Het lijkt alsof de minutenwijzer uit twee delen bestaat. Het zwart en daaraan vast het geel met de lume (dit is optisch bedrog).
De uurwijzer is deels dus zwart en lijkt geborsteld.
De seconde wijzer is gepolijst
Ik heb nooit een Tuna in bezit gehad. Wel een keer om gehad natuurlijk.
Dus vergelijk daarmee vind ik lastig.
Maar goed, zoals bekend bij Seiko zijn de rond omsluitende lugs heel fijn. Waardoor het dragen van dergelijk grote horloges goed te doen is.
Mocht ik het nou allemaal toch niks vinden, zal er vast genoeg animo voor zijn