Zal wel het kenmerk van dit model zijn, maar ik vind de urenwijzer net wat te kort.
Filmpje van renders/promotiefoto’s… toch altijd beetje anders dan de IRL foto’s denk ik.
Die van mij is nu onderweg vanuit Japan.
Afgelopen week was ik in de Seiko boutique, en daar hebben ze m al op voorraad.
Heb hem nog niet gezien, ga zo even Googlen
Heb je foto’s gemaakt?
In de Boutique?
Nee, alleen even gepast.
Jammer ben heel benieuwd.
Heb ze beide al om de pols gehad mag wel zeggen een hele fraaie wijzerplaat!
deze is ook mooi. een frost uitgave.
Nee hoor, is gewoon n 4th gen bezel, maar dan eindelijk zonder coating.
De bezel t/m 3rd gen hebben ribbetjes op de uitstekende stukken, waar ze bij de 4th gen glad zijn.
Als ze die blank stalen bezel combineren met n zwarte wijzerplaat en fel witte lume ipv de faux lume op de 1e zwarte, dan lijkt me dat n mooi strakk modern duik horloge tov mn toolish ouwe Monster.
Ik vind dit juist t fijne vh Monster. Met mn slechte ogen zijn op sommige horloges de de uren en minuten wijzers moeilijk v elkaar te onderscheiden doordat ze bv dezelfde vorm hebben, bijna even lang zijn, dun zijn, etc.
Deze urenwijzer is inderdaad kort, maar wel breed en puntig, waardoor ie duidelijk is en ook onderscheidend vd overigens ook duidelijke minuten wijzer.
Hoop v niet, want ik vind t extra stukje flexibiliteit op de wave vent erg prettig/praktisch.
Wat mij wel gaaf zou lijken, is als ze n uitvoering brengen met de haaientanden indices, zoals op de 2nd gen en de inkepingen aan de zijkant scherp laten aflopen ipv bol. Alsof t horloge in je pols bijt. Lekker agressief. GGgggrrr!
Ik vind de band van de limiteds ook een beetje te minimalistisch. Het gulden middenweg is een flat vent
Op sommige kan t wel mooi staan, juist doordat ze wat strakker ogen.
Joh…
Waar heb jij 'm besteld?
Als alles volgens plan verloopt, krijg ik de mijne komende week.
Lekker…