Seiko SBDX031 (SLA033J) 6105 reissue

Dat ligt aan je wensenpakket opa. Ik ben altijd goedkoper uit wanneer ik een knappe vrouw mee neem dineren.

Afijn, on topic, nen dure Turtle :turtle:

Het is namelijk eigenlijk geen turtle, maar een 6105-8110 reissue.

1 like

Met de looks van een turtle

Ik eet nogal duur, dus kan ik bezuinigen met een quicky😂

7 likes

:joy:

De originele 6105 is de voorganger van het 6306/6309 model dat we de turtle zijn gaan noemen. De 6105 wordt nooit een Turtle genoemd eigenlijk.

1 like

Aha die is dattum dus dan…:wink:

Ik zou 'm kopen omwille Captain Willard! :ok_hand:

1 like

Zie ik nou op de stockfoto dat de chaptering niet helemaal recht is uitgelijnd? :crazy_face:

2 likes

1 voordeel van dit model, heeft geen chapterring met streepjes dus kan ook niet verkeerd uitgelijnd zijn :wink:

1 like

Volgens mij hebben ze het dan gepresteerd om hem toch een tikkeltje naar rechts te hebben geprint.
seiko
Maar ja anders is het natuurlijk geen echte Seiko.

4 likes

Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke afmetingen! Zal waarschijnlijk net als de vorige twee limiteds groter zijn dan het origineel.

Dus dat…

Dat is dan de duurdere limited duikerhorloge, hoe ziet de meer redelijk geprijsde duiker er uit?
Zo was het de laatste 2 jaren, een dure limited en een betaalbare versie die samen op de wereld worden losgelaten.

1 like

Geef mij maar een SKX (met al zijn manco’s), echt serieus. Soms gaat deze hobby nergens meer over :roll_eyes:

2 likes

Toch wel weer gaaf dat ze een dergelijke re-issue uitbrengen. Zou mooi zijn als ze dezelfde maten hanteren,… enkel jammer dat het een limited is met gelijk een ‘bijbehorend’ prijskaartje.

3 likes

Dat zou dan de gewone Turtle zijn.

2 likes

OK,Soms is het zo eenvoudig als dat, .

1 like

Prachtig exemplaar maar dan liever een mooie reis maken met een Samurai om de pols voor dat geld😁