Seiko SKX only (Deel 1)

Weet niet of een vintage mijn doel kan dienen.

Misschien toch overheen stappen dat het een automaat is. Zou juist bij een dergelijk horloge zo weinig mogelijk hoeven instellen bij het oppakken.

Gangreserve van 41 uur.

is dit een super engineer 2 bracelet die je erop hebt gezet ?

Ik heb namelijk 1tje besteld voor mijn skx007j

Ik zou hem alleen dragen als de DD risico loopt en een GShock ‘ongepast’ is. Sporadisch dus

Dan maar een Ome Blake!

Goed idee!

1 like

Neen, is al een oudje, solid lumpy, werd door Monsterwaches verkocht tot de komst van de engineers :+1:t2:

1 like

oke thx hij leek er wel een beetje op ofwel moet ik toch Maar voor die bril gaan :sunglasses:

Tja, wat doe je als je vakantie hebt, in Coronatijd?
Je gaat maar wat knutselen…
Mix van een skx781 en een skx009.
Band van Strapcode, daardoor een bredere sluiting, saffiertje met blauwe AR erin, ‘gestripte’ bezel erop, klaar is Kees…Dick…
Pffff, uurtje bezig, en nu…?:thinking::wink:

5 likes

7 likes

Nachtdienst met de SKX :grin:

8 likes

5 likes

12 likes

6 likes

Crosspost van m’n skx.

Iemand nog een goede tip voor een betaalbare, comfortabele rubberen/siliconen band met curved aansluitingen en vouwsluiting?

6 likes

7 likes

Datum staat verkeerd. Het is de 1e. :sunglasses::ok_hand:t3:

1 like

Ondertussen hersteld inderdaad, kwam er pas later achter dat we inderdaad al in de nieuwe maand zitten :joy:

1 like

Leuk model. Dat is volgens mij het broertje van mijn incomming skx027. Hij zou dinsdag bezorgd worden maar het is gigantisch druk bij PostNL. :sob:

1 like

Daar moest ik even voor op google. Tof, met zo’n witte wijzerplaat! Qua looks en grootte inderdaad hetzelfde als de 023.
Ramp ja, bij de post. Hopelijk snel binnen en kun je er van gaan genieten!

1 like