Welke heb je allemaal?
Haha, welke niet 007 (j & k), 009, 011, 013, srp777 en een 7548.
Damn genoeg Seiko dus in jouw collectie haha. Veel duikers ook. Misschien leuk om te upgraden?
Die lijkt wel rosé goud?? Ziet er idd mooi uit.
Nee, is hetzelfde, komt door de avondzon die binnenvalt
Ja, er gaat wat uit, maar welke. De 7548 blijft iig, de 009 is al besproken, maar anderen hebben ook allemaal eigen dingetjes. Luxe probleem, maar probleem desalniettemin
Upgraden naar wat?
Ja weet natuurlijk niet wat je nog meer allemaal in je collectie hebt. Maar misschien een Omega SMP 300 (van begin ‘90) bv? Of een Seiko MM300?
Geinen met de oude aluminium insert. Waar de nagelvijl van m’n meisje wil niet goed voor is hoopte een look te kunnen krijgen als geborsteld staal, maar niet echt gelukt. (Ligt er hier los in)
Vind het niet eens zo heel lelijk eigenlijk.
Ik weet nog niet of het een duiker moet worden; de 7548-7010 blijft iig en lijkt heel veel op de 007.
Ik heb ook een tudor gmt als een toolwatch/beater. Plus Portugieser, Enicar jet, tank incoming (en wat andere dingetjes die er uit gaan). GMT of dual time is altijd een plus voor mij.
De MM is gaaf maar geen blijver weet ik. Ik kan niet goed met SMPs overweg, tenzij sword hands misschien misschien een Mark Xviii oid… hmmm
Haha, net iets te breed maar niet gek
Heb ‘m de afgelopen dagen vaak laten zien maar een Glycine Airman is ook echt heel tof. Draag die constant.
Die heeft mijn interesse ook gewekt. Misschien de 36 (modern) of een vintage
Die dail is wel gaaf zeg!
Ja die heb ik idd. De 36mm moderne re-issue van het model uit 1953. Even naast de SKX om ontopic te blijven.
Hah, dat is wel heel gaaf als je hem wilt ruilen voor wat skx’en (om on-topic te blijven
) hoor ik het graag