't Arme ding ging afgelopen vakantie compleet de verkeerde kant op. Flink de hoogte ipv de diepte in:
SKX 031 van @ElderRuwy overgenomen een tijdje terug.
De 4R36 met Kanji dagschijf, aluminium chapterring en domed safier zaten er al in.
Zelf Mercedes hands, een keramische bezel inlay en Zuludiver tropic band gemonteerd om er een beetje een vintage style duiker van te maken.
Had er eerst een plexi in gezet maar dat was geen succes. Nu zit het safier er weer in met een verse pakking waar ik weken op moest wachten
Jokkebrok dat was een double dome mineraaltje
Hij is hoe dan ook wel erg tof geworden ik zou hem -bijna- terug willen hebben
Fraai!
Ik dacht al dat er iets niet klopte. Er zit namelijk een soort “vervorming” in het glas. Dat heb ik nog nooit gezien bij safier.
Anyway, voor de looks boeit het niet.
Als iemand nog een adres weet voor een tophat safier voor een SKX031 dan hoor ik het graag.
Eeuwige dankbaarheid is wat ik over heb voor de gouden tip
Heel eerlijk dat is geen SKX
Foei, het is idd een SRPD.
Maar moet je wel na geven dat die insert upgrade het wel iets goed maakt
Echt nog steeds een beetje een haat/liefde relatie met mijn 009. Heeft al veel van de wereld gezien, maar toch draag ik ‘m normaal maar weinig. Lijkt verworden tot een soort ‘vakantiehorloge’
De 007j met miltat jubilee.
Niks mis mee toch? Dat maakt de verhalen die zich in de case vereeuwigen alleen maar interessanter
Absoluut waar! Daarom wordt het ook steeds moeilijker om er afstand van te doen
Precies dat, had dat ook, koos tien uit tien toch de 007… geen idee waar hem dat in zit…
Woehoe, m’n eerste SKX. Lang over nagedacht maar toch de knoop doorgehakt een week geleden. Na het vervangen van de stugge rubber band kan ik niet blijer zijn!
Gefeliciteerd, topaanwinst!