Seiko SKX only (Deel 1)

Mij boeit het niet zo. Ik draag hem niet heel vaak dus moet hem eigenlijk sowieso op de juiste tijd en datum zetten.

Dus korte antwoord: nee :sweat_smile:

1 like

Ik snap het wel. Voor de meeste dragers is het ook niet zo van belang.

maar als er wel andere HF leden zijn die zich hier al eens hebben in verdiept hoor ik het graag.

Dan ben je zeker wel bekend met de Seiko Swing. Probeer hem eens helemaal op te laden en ga dan nog eens meten. Misschien ben je wel heel inactief overdag en wordt je horloge niet helemaal opgeladen.

Swing away! :+1::joy:

1 like

Ja zeker, in mijn meet dagen heb ik ook zeker 10 minuten “geswingd”. Nog steeds kom ik niet verder dan 15 uur en een paar minuten als maximale gangreserve, en als mij verteld word 40 uur is gemiddeld, moet haalbaar zijn, dan denk ik gelijk dat er wat mis is met mijn uurwerk.:pensive:

15 likes

Mooie lume zeg. Lijkt wel blauw op de foto?

1 like

Komt door het licht wat erop schijnt denk ik.
Zo is ie nu.

4 likes

Ik mag hier ook weer meedoen. Voorlopig een aftermarket seiko jubilee er op gedaan. Rustig maar eens gaan zoeken naar een oem exemplaar.

4 likes

9 likes

Vandaag binnen gekregen😃

11 likes

Nice! Formaatje van de 013 is zo te zien precies goed voor jou.

Staat je goed! :smiley:

Ja, inderdaad heb een kleine pols dus perfecte maat😁

1 like

9 likes

Actiefoto :slight_smile:

10 likes

Wat een moderne fiets. U gaat met de tijd mee. Ik dacht dat dit iets meer voor u was:

afbeelding

:joy:

2 likes

Mijn moderne fiets heeft een ietwat aflopende bovenbuis, ideaal voor mijn liturgische kledij :slight_smile:

2 likes

7 likes

SKX007 opgepikt in het blauwe hier, leuk met de faded insert zo.

15 likes

Dat staat wel cool ja :ok_hand:

1 like