Seiko SKX only (Deel 1)

Mooi

Dankjewel :slight_smile: ik zal later wel wat mooiere shots proberen te maken.

8 likes

Je bent niet de enige helaas, een maand geleden stond er een te koop op het forum, ik had toen net een SKX009 gekocht, en die dus laten schieten, achteraf had ik beter eerst de SKX031 kunnen kopen.

5 likes

Dat meen je niet… wat een kans. Ik moet gwn even mn hersenen training om ze te laten geloven dat de skx007 ook gwn gaaf is. En ik daar gewoon tevreden mee moet zijn. De skx031 is toch weer wat subbie. Skx007 heeft wel echt zn eigen gezicht. Vind ik belangrijk.

1 like

Die seiko 5 van je vind ik ook gaaf. Ook bijna overwogen. Maar geen screwdown kroon, en geen taper op de band. Vind ik zo belachelijk. Snap echt niet hoe ze geen taper op een oyster bandje kunnen doen.

1 like

Er zit een hele lichte taper op de eerste drie schakels, maar een grotere was mooier geweest. Ik merk bij mezelf dat ik daarom vaker de jubilee draag.

2 likes

Ja eens, alleen heeft bijna iedereen weleens een SKX007 of SKX009 gehad.

Jah echt echt een kleine taper. Maar als je niks zou zeggen had ik het ook geloofd.

1 like

Jah maja dat maakt mij niet zoveel uit dat iedereen hem heeft gelukkig. Denk dat ik hem ook maandag ga modden een beetje. Patina geven. Word hij weer anders dan normaal

1 like

Dat is weer een bijkomend voordeel van de SKX007, die kun je wel weer makkelijker modden. Post een paar foto’s als die klaar is zou ik zeggen.

Precies. Isgoed zal ik doen. Alleen als hij mooi word. Anders niet :joy:

1 like

Blijft een topper.!!

9 likes

2 nieuwe alu inserts besteld dus dan maar met deze lopen spelen tot ze binnen komen :slight_smile:

7 likes

5 likes

Eind resultaat. Voor nu. Komt over een weekje of 2 andere insert in.

Morgen maak ik wel een foto in beter dag licht :slight_smile:

9 likes

Hoe heb je de plaat/wijzers gedaan als ik vragen mag?

Met koffie :slight_smile: !

2 likes

ziet er goed uit :ok_hand:

1 like

Thanks!