Hier ziet het er inderdaad beter uit.
zo zou het eruit moeten zien.
Nu word ik wel benieuwd wat je van de skx vind.
Het ging vooral over uurmarkering op de 12-uurs positie.
Er wordt momenteel nogal veel rommel/replica geplaatst in de Seiko topics, neem het mij niet kwalijk
Zo was het niet bedoeld
Gisteren (eindelijk) mijn SKX023 binnen gekregen… Was een ebay aanschaf en dus liet de verzending wel even op zich wachten.
Eerste indruk is positief, hij is een keer gereviseerd en dus zullen de plaat en wijzers niet meer origineel zijn maar het ziet er netjes uit en dit maakt mij voor dit horloge ook niet zoveel uit. De prijs was goed en mijn doel is om deze als daily in de roulatie te gaan dragen.
Ik heb ook een SKX013 gehad maar deze draagt toch echt anders. Als het goed is scheelt de hoogte slechts 1mm met de 013 maar het gevoel is dat de 023 veel lager op de pols ligt… Wel prettig. Ook de bezel heeft een wat vlakker voorkomen. Tevens spreekt mij het feit dat het een wat ouder model is wel aan. (er zit al een beetje leven in)
Bij binnenkomst zat hij op een Seiko Jubilee maar ik ben persoonlijk niet zo’n fan van bracelets… Bij anderen vind ik het fantastisch staan maar bij mijzelf heb ik die klik niet. Dus meteen op een Cognac lederen Rios band gezet.
Fraaie aanwinst, die maat staat je goed. Veel draagplezier!
Proficiat met je nieuwe SKX.
Mijn jubilee end link van de 013 is teveel gevouwen, dus moet iets meer open gaan staan. Kan ik gerust met een tangetje de end link wat proberen open te vouwen?
Dat zou geen kwaad moeten kunnen. Ik doe zelf bij dit soort dingen een doekje ofzo ertussen zodat je geen krassen maakt. Oh en als het lukt om het via de onderkant op te lossen voorkom je helemaal vervorming of beschadiging van het zichtbare deel van de end links.
Lucky basterd haha. Ik had vorig jaar Oktober ook een seiko skx023 met andere wijzerplaat en wijzers besteld via ebay… helaas nooit binnen gekomen. Thank PostNL Maargoed enjoy!
Gelukkig is deze SKX023 ( gemod ) wel binnen gekomen! heerlijk dit formaat!
Gefeliciteerd @Arnie82, mooie aanwinst, die band staat hem goed!
Hier nog maar eens een dagje genieten van de 007!
De onderkant heb ik te maken met de pushpin doorsteek en de link zelf. Ik zal er even de tijd voor moeten nemen. Want wil hem niet breken of straks nieuwe moeten zoeken. Het is 1/2mm, dus vooral een visueel en pietjeprecies dingetje.