Seiko SKX only (Deel 1)

Voor het eerst ooit een volledig originele, niet-gemodde SKX.

18 likes

Maar hoe lang nog 🤷🏼

1 like


Denk meer dan één jaar niet gedragen, 2 x schudden en lopen :+1:

12 likes

En nu een SKX? :joy:

Zo, die sluiting is weer strak. Even afgeplakt bij het brushen zodat de “facetten” op de sluiting mooi blijven.


Bandje uit het jaar blok, maar wel weer nieuw :grin:

8 likes

Is dit een SKX-show of kan ik ook nog hulpvragen hier stellen?

Zie mijn SKX013 hieronder. Ooit goedkoop op ebay een pepsi bezel insert gekocht, zat in Seiko verpakking, maar begrepen dat het geen echte Seiko pepsi is. Ik dacht eerst dat het verschil met name zat in de ‘1’ van het getal 10, maar die is sowieso anders bij de SKX013 t.o.v. de grotere SKXen (007). Dus waar het hem dan in zit kon ik niet goed plaatsen (behalve dat die verdacht goedkoop was).

Na een tijdje gedragen te hebben valt met name op dat de blauwtint net wat feller lijkt dan op foto’s van de SKX009/015. Met de kennis dat het geen echte Seiko insert is, voelt het wat onzeker. Wat vinden jullie? En hebben jullie een goed adres voor echte Seiko SKX onderdelen/inserts (naast de gebruikelijke adressen zoals Namokimods)?

4 likes

Joah. Namoki, watch and style… Allemaal prima. Moet binnenkort bestellen, ik kan wel even mee bestellen als je wil.

Weer mooi hoor :+1:

1 like

Monsterwatches Monsterwatches – Gek van horloges

1 like

Vakwerk!

Ziet er weer uit als nieuw!

1 like

10 likes

Weer even dit topic een boostje geven.

10 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

5 likes

Altijd als ik dit horloge draag krijg ik zin in vakantie. :desert_island: Hier vanuit de achtertuin. :ok_hand:

11 likes

Idem hier!

13 likes

Heeft hier iemand ervaring met een rubberen strap voor SKX die past op een racheting clasp van de MM (18mm is de sluiting)? Dat zijn straps die je op maat kan knippen.

Kan zowel goedkope optie van Ali als een duurdere optie

Wat is en blijft het een topper die SKX :sunglasses:

5 likes

Laat ze maar zien die SKX’s! :blush:
Ik trap af:

3 likes

11 likes

9 likes