Voor mij gaat er niks boven het origineel!
Hier dus ook mijn Skx009J met originele band!
Mijn 009 draag ik op een miltat oyster, de jubilee vind ik op de 007 beter staan omdat deze wat minder druk is😊
Maar, ook een Miltat band dus. Het scheelt wel dat zo’n jubilee bij monsterwatches te koop is, scheelt wat verzendkosten en evt inklaring.
Ik zou zelf nog wel eens een President op een SKX willen proberen. Dat vind ik echt mooie banden.
Het zijn fijne banden, tillen een goedkoop horloge toch een level hoger, vooral de sluiting vind ik mooier en geschroefde schakels, ben erg tevreden ermee
Een president vind ik een beetje een opgepompte oysterband Zo’n oyster vind ik weer wat te simpel, de jubilee is net wat uitbundiger. Alternatief voor mij zou een beads of rice band zijn, die is op een manier nog wat verfijnd.
Ik had er 1 bij speedtimerkollektion maar zie hem er niet meer te koop staan.
(Wel nog met de lichtere blauw)
Deze (donker)blauw komt er meer in de buurt.
Mijn ex 009 op een strapcode angus. Wat een vette band was dat.
009 ging stuk.
Nu een SLA023 op Angus:
Maar je moet er wel van houden, is een dikke band.
Soms is vloeken in de kerk wel tof… Een duiker op leer
SKX013 op een dunne lederen nato van Atelier de Griff
Boeie
Dit staat super
Ik merk dat ik mij licht irriteer aan het geluid van de originele jubilee. Alsof je aandacht wil voor je horloge ofzo. Maar draagt wel super.
Zo heb ik ook nog een BOR liggen om erop te zetten maar heb niet de juiste springbars ervoor om hem op m’n skx te krijgen.
Dus ik draag hem op een zwarte nato en wissel hem zo nu en dan om naar de originele jubilee.
Misschien die BOR nog eens een kans geven…
Wat ging er stuk aan dan? Was ‘een nieuw uurwerkje erin en gaan’ niet de oplossing?
Mooi op die mesh bracelet