10 likes
Hallo SKX fans ik heb helaas mijn Seiko SKX jubilee band kapot gemaakt en mis een endlink. Heeft iemand toevallig deze liggen als spare part?
Hopelijk kan iemand mij verder helpen, of wellicht naar een locatie waar ik dit onderdeel kan kopen.
Groetjes
In mijn 171 is een nieuw uurwerk ingekomen. Het oude liep iets te snel en het was goedkoper er een nieuw in te zetten. Cal. 7s26. Iemand nog belangstelling voor het oude uurwerk voor onderdelen of zelf servicen.
4 likes
Zo de originele Seiko Jubilee band zit op de Skx007.
Ben er erg blij mee.
Vind het stuk beter dan de rubberband!
16 likes
50 euro voor originele kast+bezel+glas lijkt me geen slechte deal voor de modders onder ons. Kan je ineens je NH36, nieuwe plaat en wijzers (+bezel) erop zetten op een ISO-certified case.
Zeker interessant en ik zou deze goed kunnen gebruiken. De verkoper is nog maar een paar dagen actief op de verkoop site en dan vind ik het toch een beetje link.
14 likes
Ik begin de originele heerlijk dragende rammelband ook weer te missen. Maar weer eens op zoek naar gaan.
11 likes
Vandaag sinds heeeeeeeeel lange tijd deze maar weer eens uit de lade gehaald. Blijft een super fijn ding !
En nee geen zin om datum aan te passen…
Dit is toch geen skx?
3 likes