Seiko SKX only (Deel 1)

Dat is een hele geslaagde mod @MotoSkooly kan je er alles over vertellen

1 like

Ik heb niet zo heel veel met Seiko, maar deze vind ik fraai!

1 like

Jazeker, deze heeft de wijzerplaat en wijzers van de Blumo. Verder is het Hardlex vervangen voor saffier met blauwe AR coating en hij heeft een ceramische bezel. Prachtige beater :+1:

1 like

Volgens mij is dit het juiste topic om dit eens te vragen… Waar vinden jullie je Seiko wijzerplaten voor jullie mods? Is er een website waar het een beetje overzichtelijk bij elkaar staat of is het gewoon zoeken op ebay? De volgende stap voor mijn SKX007 is denk ik een wijzerplaat of wijzers.

6 likes

google eens dlwwatches. hier heb ik mijn wijzers en bezel etc gehaald.

1 like

Gaaf is die zo

1 like

1 like

//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net@//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

3 likes

Thanx voor de antwoorden! Ik heb inderdaad al van bekende websites besteld. Maar @Voordeligbijdetijd kende ik nog niet!

2 likes

Ik zit met een mod vraagje.
Voor m’n SKX wil ik graag onderstaande bezel inlay gaan gebruiken op de standaard bezel en dan in combinatie met vlak safier. Alleen volgens de site van DLW moet je Double Domed safier gebruiken.
Wat gebeurt er als ik het toch icm vlak safier ga proberen? Krijg je een grote ruimte tussen het glas en de inlay? Past het überhaupt of is het eventueel passend te maken of hebben jullie andere suggesties?
Zijn er “standaard” combinaties van glas en bezel(inlay) die gebruikelijk zijn?
Ik zou sowieso vlak safier willen gebruiken icm een blanke AR coating.

1 like

De CT094 van Crystal Times is wat jij zoekt.

1 like

Bedankt Han. Die had ik ook in het vizier. Maar het maakt dus niet uit dat dat geen DD is?

1 like

De CT094 is juist een vlak saffier gemaakt voor de keramische inserts omdat er alleen double domed was.

Je kan één van de briljante geesten in deze wereld bedanken voor dit idee.

Ik vond double domed te kut. You’re welcome.

7 likes

Ok nice, weer wat geleerd. Lekker bezig ouwe tovernaar :ok_hand:t3:
Inderdaad, als je Double Domed wil koop je maar een vissenkom toch? Of je zoekt een vriendin :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Mag ik nog een beroep doen op jouw alwetende kennisbank?
Moet je die pakkingsring ook mee bestellen of kun je de oude weer gebruiken?

1 like

Bij een SKX van een jaartje oud of jonger doe ik het zelf niet, anders wel. De orginele pakking is weer te gebruiken, maar bij een iets ouder horloge kies ik voor safe.

1 like

Ok thanks! Horloge is van begin dit jaar. Gok het erop.
Heb hem gelijk besteld :smiley:

1 like

NA, ik lees mee:

2 likes

Poll time!!!

Voor mijn SKX009, welke vind je het mooiste:

    1. Solid Oyster
    1. Solid Jubilee
    1. Solid Angus Jubilee
    1. Solid Presidential

0 stemmers

Foto’s als bewijs worden gewaardeerd!

De Jubilee’s nemen een voorsprong! :smile: