Seiko SKX only (Deel 1)

18 likes

:zap::bat:

8 likes

vast al eens gepost, mijn 2 skxjes

8 likes

Hop.

7 likes

Mocht je nog plaatsen kennen waar de 007 voor 150 van pols wisselt, geef je het me even door? De prijzen schommelen nu toch wel rond de 250-275 euro, zelfs de meeste pre-loved ones gaan voor niet veel minder weg.

2 likes

Pffff ik zie dat ze bij Eglobal nu ook al €205,- zijn.
Hier dan nog een pic van mijn sunnySeiko :sunglasses:

7 likes

En dan hebben we het nog over de ‘basic SKX’.
Een beetje MOD SKX (saffier, coin edge bezel, solid band) gaat al snel over de € 300.

Klopt, gelukkig is dat niet voor iedereen een must. Ik vind ze gemod vaak minder mooi, maar smaak en kleur…

Net even anders ,“Batman”

11 likes

Iemand enig idee waar je allemaal bezel inserts kan kopen?
Ik ben bekend met DLW en Namokimods.

Ik ben op zoek naar deze:

1 like

LCBI: https://lcbistore.com/products/seiko-skx-7002-po-style-blue?variant=47305464836

Thanks voor het mee denken, deze is het niet helemaal.

1 like

@ArendW
Ik denk dat je deze bedoeld ?

Is inderdaad van namoki

3 likes

Waarom gebruik je geen chapter ring met markeringen? Je haalt een functie van een horloge weg zo.

On topic, een no-date SKX.

17 likes

@HanDavinci
Ik was een beetje huiverig om de chapter ring in lijn te krijgen , daarom eerst begonnen met iets simpels .
Dit was een van Mn eerste.
Pas bezig en kan ( moet / wil ) nog veel leren :slight_smile:

3 likes

Ja die zoek ik :smile:

Deze heb ik nu, maar heb liever de versie zonder het rood.

Alleen zijn ze bij namoki uitverkocht.

3 likes

Ik zie vaak andere banden op Seiko’s zitten.

Heeft iemand wellicht draagervaring met de Strapcode Superengineer 2 en kan me wat meer vertellen over de kwaliteit, het draagcomfort en de krasbestendigheid?? Op het oog lijkt het een mooie band.

1 like
11 likes

Wat tof! Welk model is dit dan? Of is het een eigen mod? Want ik erger me best aan die dag en datum. :sweat_smile:

2 likes

5 likes