Seiko SKX only (Deel 1)

5 likes

7 likes

Vandaag een nieuwe rubber band op een van mijn SKX’en gezet. Het is een Belhamel (ik had er ook nog nooit van gehoord), hij is mooi soepel, en sluit prima aan op de kast van mijn 009j. En mooi rood is niet lelijk, toch? :slight_smile:

Thkz aan @SjoerdS voor de snelle deal.

13 likes

Geniet er van! Staat goed!

1 like

Wie weet de laagste prijs te vinden op internet voor een nieuwe skx 009k of j op jubilee?

Mooie foto! De SKX013 doet het altijd goed op nato he. :smiley:

1 like

Volgens mij valt het al niet meer mee hem voor een lage prijs te vinden… Ik heb de SKX009K op jubilee begin dit jaar bij CreationWatches gekocht. Met kortingscode voor 307 incl. import. Maar hij is het wel waard hoor. :yum:

Als je die überhaupt al kan vinden gaat ie naar iets onder de 400 denk ik.

Edit: 378,74

Pffff… Wat een prijzen zeg. En dat voor een model dat discontinued is maar waarvan er zeker weten nog ontzettend veel op voorraad leggen. Goudmijntje voor de slimme investeerder.

De SKX009K2 is gewoon op een aantal plekken voor ca. €250 excl verzendkosten te koop.

1 like

Heb je een linkje daarvan? Ik denk dat een aantal mensen daar wel interesse in hebben.

Een link zou idd welkom zijn

Bijvoorbeeld bij skywatches.

Je moet natuurlijk wel geluk hebben dat de douane geen zin heeft je pakketje te controleren. Maar dat geldt voor al aanbieders op dit moment die hem ‘goedkoop’ aanbieden, aangezien zij buiten de EU zitten.

1 like

Ik denk dat je niet eerlijk naar jezelf bent als je dat er niet bij rekent voor jezelf. Je bent verplicht dat te betalen normaliter, maar kan je idd eens een keer mazzel hebben.

Als je de verzendkosten en importkosten meerekend, kom je maar net iets onder het eerdergenoemde bedrag uit, volgens mij.

Oke, dank jullie voor de info!

Inderdaad zeg, wat een prijzen voor een horloge dat een paar jaar geleden gewoon op eglobal te koop was voor rond de 150 euro :sweat_smile:. Ik heb getwijfeld om de mijne te verkopen, ik heb een gebruikte 007k en een ongebruikte 009j, maar ik ga ze maar goed bewaren, zonde om ze te verkopen en ze later door spijt weer voor veel meer terug te moeten kopen!

1 like

Die ongebruikte wordt een beleggingsobject :sweat_smile:
Ik heb er ook ééntje maar die is gemod en krijgt geen draagtijd. Die mag dus wel vertrekken. Misschien dat ik eens een 013 moet proberen. De “gewone” SKX vind ik toch iets te groot.

5 likes

Ik heb net mijn tweede, nieuwe SKX009(J) binnen die als reserve moet dienen voor mijn bestaande SKX009(K). Dus, dat horloge blijft ook lekker ongebruikt in zijn doosje.

1 like

Reserve voor iets dat niet stuk kan :face_with_monocle:

2 likes

Ik vermoed dat er her en der heel veel zo ongebruikt in een doosje liggen :thinking:

1 like