Poging 1 - het zoeken naar een donkergroene rubberen strap op de SKX009J is begonnen.
Deze is helaas niet meteen raak, maar het contrast werkt wel. Voor mij werkt dit beter dan de kleuren van het horloge terug laten komen. Als ik een blauwe strap monteer krijg ik error…
Herken dat wel, laatste tijd last van. Band in zelfde kleur als dial leek altijd mooi maar vind het nu vaak contrastloos en saai. Waardoor ik vaak weer teruggrijp op staal. En dan koop ik eens een grijze band omdat ik dacht dat dat een beetje dezelfde vibe als staal heeft en dan mis ik weer contrast
Ik overweeg zelf een beetje beige/zandkleur voor m’n SKX007 en SKX mod met blauwe plaat, misschien een idee? Groen is op de 007 ook gaaf maar kan ik meestal minder lekker matchen dan beige.
Voor sommige zwarte horloges ben ik ook wat meer op zoek naar meer kleur en contrast. Zelf merk ik een voorkeur voor oranje straps bij zwarte dials en bezels. Ik zag al mooie combinaties met een oranje divecore. Binnenkort ga ik wat bestellen om eea uit te proberen
Beste HF vrienden
Voor diegene die nog een SKX zoeken voor redelijke bedragen, kijk ook eens op Kleinanzeigen
(Duitse Marktplaats) is vaak ook over de prijs te onderhandelen.
Succes!