Seiko SKX only (Deel 1)

Vandaag de Barton zwarte elite silicone band voor mijn SKX007 binnen gekregen uit de VS. Is mooi verpakt geleverd met 2 maten banden. Quick release springbars. Kleine taper naar 20 mm. Sluit best mooi aan en voelt soepel en fijn aan. Ik heb nog maar weinig ervaring met dit soort banden, maar voor $20 zal ik me er geen buil aan vallen.

Er zit ook een “slotje” in dat 2e vergendelbandje :point_up_2: (hoe noem je die?). Blijft alles mooi op z’n plek

6 likes

Een keeper.

Crafter Blue heeft hetzelfde in de tweede keeper, misschien een leuke vervolgstap. De kwaliteit ervan is geweldig, zeker het geld waard.

6 likes

Thanks!

Die was ik bij mijn zoektocht ook al tegengekomen inderdaad! Erg mooi dat ze helemaal aansluiten en de kwaliteit zal ook wel bij de prijs passen.
Ik vond het relief op de band bij de mijne eerlijk gezegd ook wel mooi.
Wat ten slotte ook nog belangrijk voor mij was: de 2 maten banden. Ik heb vrij smalle polsen en met deze maat blijft de band mooi onder de pols zitten.

De crafter blue lijkt bij jou al tot boven aan de pols door te lopen, dus dat zal bij mij nog meer zijn. En dat is dan echt een no go. Of zie ik dat verkeerd?

Fraaie Mod trouwens
Die wijzerplaat is echt :star_struck:

1 like

Yeah, dit is de pols van @Drebin, bij mij liep de band ook nog wat verder door.

Ik heb de mod wel gemaakt voor hem. Ik weet het nog goed, ik heb speciaal die wijzerplaat uit één van mijn SKX’en gehaald zodat Walter niet hoefde te wachten. Hij zei; ik ga hem noooooooit verkopen.

December 2017. Never forgive, never forget.

Iemand uit Singapore heeft hem gekocht voor 600+ piek.

3 likes

200

5 likes

Dat wordt hem dus niet voor mij.

@Drebin heeft je vast een dikke winstpremie gegeven :wink:

1 like

:shushing_face:

1 like

Een ‘passant’ Han, een passant :kissing_heart:

2 likes

Nieuwe insert, voor de rest geen gekkigheid

15 likes

Mijn Batman, misschien ooit nog een saffierglaasje en andere wijzers maar verder zo goed als af.

11 likes

Super tof🤗

11 likes

Goedemorgen van zn broertje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fijne dag

4 likes

Bandje staat er goed op!:+1:

Iemand hier die een SKX007 wil verkopen?

2 likes

Mijn skx op een nato. Is het nou een 007 of een 009? :sunglasses:

6 likes

009 :sunglasses:

1 like

Zonder mods doe je hier haast niet mee, maar toch:

Zit er ernstig over te denken om er nog een 007 op Oyster bij te pakken. In mijn ogen de beste verdeling, zo naast een 009 op 3D Jubilee.

8 likes

Ik vind ze zonder mods alsnog erg mooi om te zien hoor! Sterker nog er zijn weinig mods die ik mooier vind dan het origineel.

2 likes

Thanks! Nou ja en ik bedenk me nu dat de 3D Jubilee natuurlijk ook een mod is. Eentje waar ik zéér tevreden over ben! :+1:

Staat hem goed. Z’n broertje op oyster erbij is wel leuk. Zelf zou ik dan een losse oyster nemen en die wisselen als je wilt. De rest van het geld zou ik dan ergens anders bijleggen.