Seiko SKX only (Deel 1)

Heeft er iemand ervaring met de SKXNOVA bezel insert? Rob van Monsterwatches verkoopt ze.
Mijn SKX007 is onderweg, wil hier vlak saffier + solid oyster + eventueel SKXNOVA op laten zetten.

Wat vinden jullie hiervan?

3 likes

Ik heb de SKX 007 met DD saffier, coin edge bezel en deze Lumed saffier insert bezel van BlueBirdives , bij Rob van Monsterwatches een 2,5 maand geleden erin laten zetten. Top combinatie, absoluut imo de mooiste insert bezel. Solid presidentialband erop en helemaal af de 007. De insert bezel geeft me een puist licht echt zoals de foto weer geeft. Exact dezelfde kleur zoals op de dial. Aanrader dus! succes

3 likes

@Bigrosa Pics, or it didnā€™t happenā€¦ :slight_smile:

Exact zoals het plaatje weergeeft. Zal binnenkort eens wat fotoā€™s plaatsen. Op FB bij de SKX mods van DLW watches staan vele fotoā€™s van mij, even aanmelden en je ziet de mooiste creaties voorbij komen. Sta onder mijn eigen naam erop Henk Koens, succes!

1 like

SKX Bund :slight_smile:

6 likes

Bestaat er ook een groene versie van de skx?

My Precious :yum:

5 likes

:champagne:

2 likes

@Roog84, kom er maar in.

@Hansje34
Ook vandaag weer om de pols! :grin:

7 likes

10 likes

OK dan. Dank u. Dank u.

Dit is de mooiste foto die ik ooit van jou heb gezien.

2 likes

2 likes

Heel mooi Siedo! wat voor dial is dit?

De credits gaan naar @HanDavinci Het is de dial uit de Blue Lagoon Turtle.
Soort van; wel de lusten, niet de lasten.

3 likes

Yep, daar zijn we weer voor de derde keer dankzij de 15% discount voucher van Ebay. Voor een belachelijk lage prijs maakt de 007 weer deel uit van de collectie. Deze gaat blijven omdat ik, door het van de hand doen van de hele collectie nu al twee keer in korte tijd heb moeten terugvallen op een quartz chronograph van de Tchibo :joy: die toe was aan een nieuwe batterij. Met andere woorden, wel wat om de pols maar gaf slechts 2x per dag de exacte tijd aan. Dus voor deze op zoek naar een Oyster Strapcode (wie heeft er een over :flushed:) en mogelijk nog wat anders (zou een crystal case back wat zijn of is dat vloeken in de kerk?).

The one we all knowā€¦

6 likes

Blijft mooi die Stargate wijzerplaat :blush:

4 likes

De 6R15 Subzero Surfer

16 likes

Dus dit is ie dan?