Seiko SKX only (Deel 1)

Vorige 007 weggegeven want ik had er toch nix mee…ja op rubber beetje mee trainen.
Precies 4 dagen later kon ik wat ruilen voor eentje op n dikke oyster…oei dat maakt verdomme wel n verschil .
Hele dag aanrommelen in de tuin, maar wat n lekkere KLOK zo…:sunglasses:
Me so happy .

4 likes

Hier is de “collectie” ook eindelijk zoals ik hem wil. Op twee vlakke saffiertjes na dan, en een mooie klassieke bezelinlay voor de SKX007 (rode driehoek en lumepip) maar dat komt nog wel eens.

Voor nu een SKX009J op een blauwe Crafter Blue, en een SKX007J met een coin-edge bezel met keramische inlay, op een Solid Presidential.

Qua prijs vs kwaliteit zijn ze bijna niet te verslaan, imho.

7 likes

De oplossing voor alle chapter-ring-autisten onder ons :wink:
Je hebt wel een beetje gereedschap nodig…

How To Align The Chapter Ring On A Seiko SKX007 - Watch and Learn

Blijft een prettig horloge voor onder werktijd.
Geen hinder van maar de bezel is ondertussen niet meer draaibaar. Gaat mega super stroef.
Maar eens schoonmaken. Ga eens een bruistablet proberen.
Werkt dat dan super. Zo niet wippen we hem wel FF los.

Dat geldt ook voor Nederlanders. :joy:

1 like

Eens, jullie zijn al helemaal simpel.

Groetjes van een West-Duitser :de:

2 likes

3 likes

Soort van 007.

8 likes

Deze draag ik ook vandaag. Negen 9 jaar oud en mijn eerste duiker. Ziet er nog als nieuw uit. Het werkje loopt wel al jaren in minus.

12 likes

Zojuist de Crafter binnen en ik moet zeggen, dat staat prima. Draagt ook fijn en sluit netjes op de kast aan.

3 likes

Welke mods heb je voor ogen?

1 like

Ceramic inlay (Yachtmaster zwart)
Coin edge bezel
Double domed saffier

Meer even niet voor het moment :sunglasses:

1 like

Dus dat wordt met samengeknepen billen onder een heldere lamp klussen. :slight_smile:

Door @HanDavinci ja :grin::grin:

2 likes

Hij is nu nog bij @ThaPapper, maar ik ben er nu al helemaal blij mee. Vlak saffierglas met clear AR, Sub bezel en matte YM inlay erin, verder niks. Blijft er tenminste nog wat SKX karakter over :grinning:

18 likes

Zojuist bezorgd, heel erg koel geworden. Thanks @ThaPapper :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

24 likes

Weer een blij mens erbij, top.:+1:

3 likes

Top! Maar die band, brrrr

3 likes

Dit is al jaren mijn persoonlijke favoriet, de Chronissimo :ok_hand:
Waterdicht ook nog eens. Wat wil de mensch nog meer

1 like

Een ander bandje :kissing_heart:

4 likes