Seiko SKX only (Deel 1)

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/0/3/c/03cecb5438858da8ba8b9e9d0842de8b02afb2a6_1_281x500.JPG
crosspost :wink:

4 likes

Gaan we weer :tada:

6 likes

Wat is het verhaal eigenlijk achter die Japanse kranten?
Zie het zo vaak dat ik wel benieuwd ben geworden :smile:

1 like

Ik werk op n Japanse school, dus elke dag de krant ( niet dat ik het kan lezen, maar ok :sunglasses: ).
En een leuke achtergrond plus een beetje moeite doen voor een gezellige foto kan ik altijd wel waarderen…
Dit vind ik echt verschrikkelijk :tired_face: kom op man, gebruik je fantasie :point_down:t4:


Leg je horloge desnoods op een doos tampons, maar maak er iets van :gift:

4 likes

Oh oke hoor, ik wist niet dat je boos werd.

Ik noem hem de Tampontijger.

11 likes

Waar velen beginnen met een SKX007 is dit mijn eerste exemplaar, en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben. Ik heb er veel over gehoord en gelezen, de een vindt de uitlijning slecht, de ander zweert bij de SKX en hoewel ik de armband bagger vind, ben ik superblij met het horloge zelf. Ook leuk dat dit de J versie is, maar volgens mij maakt dat eigenlijk geen enkel verschil.

9 likes

Kijk :facepunch:t5: een klein beetje moeite, voor een grote glimlach :kissing_closed_eyes:
Is dat nou zo moeilijk ?

2 likes


Klopt dat standaard band is niet heel goed, gewoon een band bij Monsterwatches bestelen. Maakt hem helemaal af.

6 likes

Ja ik ga eens kijken, thanks voor de tip!

Ah sommigen zijn het niet eens met de werkwijze van Rob maar om hem te bestelen? :wink:

4 likes

Ja ja het is bestellen :grimacing:

1 like

Skx007

5 likes

Pollo potacchio

4 likes

Even stoeien en de Milat band zit er weer op.

8 likes

7 likes

Heel tof deze

1 like

Welke wijzerplaat zit hier in?
Maakt het een unieke👍

1 like

Dat kan je vragen aan @Grollebol daar heb ik hem sinds vandaag van overgenomen.

Thnx ben er ook heel blij mee.

Heb hem ooit gekocht op eBay. Weet de naam niet meer van de verkoper maar die bood meerdere aangepaste skx-en aan. Hiervan is de wijzerplaat, index ring, wijzers, en kast gepolijst. Vond en vind het een hele mooie mod.
Hopelijk krijgt hij bij @joostvv2 meer draagtijd.

Hoe de wijzerplaat precies heet, weet ik niet.

Gelijk maar even een wwc in de vroegen ochtenddienst :smile:


Skx 009j met een grijs/blauwe Nato zulu

5 likes