En als je het wel kan, wil je het dan? Dat is ook nog iets om over na te denken. Je zult zien dat op dit forum rustig met duizenden euro’s voor horloges wordt gesmeten. Dat zal je op een bepaalde manier wel beïnvloeden, maar wil nog niet zeggen dat je ook die kant op moet. Zelf doe ik dat niet.
Seiko heeft mooie en goede horloges in allerlei prijsklassen. Als je je op iets soortgelijks wilt oriënteren kun je ook kijken bij Orient. Dat is ook een prima merk dat heel betaalbaar is.
Netjes! Ja natuurlijk bepaalde rolexen en jacobandco richard mille patek philippe ga zo maar door zijn verschrikkelijk mooie horloges maar dat zou ik alleen maar kopen als ik om kom in het geld. Verder met een normale baan en normaal inkomen zou ik het nooit doen. Wel zou ik nog ookt overwegen om voor de grand seiko te kunnen gaan, rond de 1000 euro is nog te overzien
Dat is volgens mij wel een heel bescheiden schatting voor een Grand Seiko.
Op het forum staat er eentje uit 2015 te koop voor 2750.
Ik vind hem wel mooi.
Stuur me maar een nette GS op voor dat bedrag
Kan ik begrijpen. Either you hate it, or you love it.
Seiko is gewoon een kwalitatief heel goed merk en je krijgt zeker waar voor je geld.
Vind ik heel goed aan te gluren!
En het is knal voor de eurie dus helemaal goed
Die 37mm is ook een mooi formaat.
Een beetje laat, maar ik heb hem ook. Mooi en betrouwbaar horloge. Lekker betaalbaar ook. Heb je hem inmiddels gekocht?
Idd gekocht en alweer terug gestuurt automaat liep niet goed verder niet meer aan toe gekomen om hem opnieuw te kopen