Seiko Solar Chronograph: Verjaardagscadeau + bijbetaald

Een mooi horloge Proficiat en natuurlijk ook met je verjaardag

Gr Pieter

1 like

Prachtig horloge en van harte gefeliciteerd met je verjaardag :grinning:

1 like

dubbel gefeliciteerd! Mooie klok, prachtige sunburst!

waarom draag je hem rechts?

2 likes

18 Jaar en nu al zo stijlvol horloge :slight_smile: Ik ben persoonlijk ook dol op Seiko mooie kwaliteit voor een zeer nette prijs

1 like

Gefeliciteerd!! Veel plezier met je horloge

1 like

Van harte gefeliciteerd! En wat een mooi horloge heb je gekregen. Supermooie bijzondere kleur op de wijzerplaat.
Nice!

Op mijn 18e kocht ik een Festina chronograaf. Die draag ik nu nog weleens met plezier. Ik kan me zo voorstellen dat deze Seiko dat over 15 jaar ook nog steeds heeft :slight_smile:

1 like

Mooie klok👍, gefeliciteerd en heel veel draagplezier

1 like

Prachtige klok! Heel veel plezier ermee en ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.

1 like

Is het de bedoeling dat ik hem links draag? :relaxed:

Vanwege de knopjes die op de rechterkant van het horloge zitten?

Gefeliciteerd! Mooie klok!

1 like

De blauwe kleur is inderdaad een superkleur! Ik hoop ook dat ik dit horloge over 15 jaar nog (af en toe) draag.

Links is de meest gebruikelijke pols voor een horloge. Maar je moet 'm vooral zo dragen zoals jij het het liefste wil.
Het is geen vast gegeven, maar minstens driekwart van de mensen draagt het horloge Links.

1 like

Van harte met je verjaardag en de mooie klok, vlgs. mij is het zo ben je rechtshandig dan draag je hem links en ben je links dan draag je hem om je rechterpols. En als ik mezelf naga, ik ben rechts, zou ik er niet aan moeten denken om bijv. met schrijven het horloge ook rechts te hebben.

Veel draagplezier!!

1 like

Voor de liefhebber enkele foto’s in dit mooie weer:


3 likes

Ja, kan niet anders zeggen. Ziet er gewoon erg goed uit! :sunglasses: Geniet ervan!

1 like