Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Sterker nog, zoals ik al zei het horloge heeft uberhaupt geen chapterring :joy: Dus de chapterring kan uberhaupt niet verkeerd staan.

2 likes

Maar dan nog, het kan ook op de plaat verkeerd zijn :joy:

Wristroll!
https://www.instagram.com/p/CBqII2GJ-b6/?igshid=187f8uig5k7b6

4 likes

Valt me niet tegen zo…

via chrono 890 euro uit Italië… de spb147… :thinking:

Preproductie model? :wink:

Denk dat prima mogelijk is dat die eerste dozen in europa zijn… maar ik leg mijzelf nog even wachttijd op.

Met een foto van een andere website. Komt niet heel betrouwbaar over dat ie daar echt op voorraad is.

2 likes

Dat zijn echt kl@@thommels daar.
In het verleden een paar keer geprobeerd wat te kopen.
Hebben niks in stock, reageren niet op berichten over beschikbaarheid en levertijd. Maar wel direct een betaallink sturen. Twee keer meegemaakt, dat ze dan na maanden de koop annuleren en je het geld terugstorten.

4 likes

Dank heren… daarmee zijn mijn voordelen tov Italiaanse adresjes voorlopig weer gevoed. :laughing:

Waar zie jij een chapterring? Als ik jou was zou ik het inderdaad bij een San Martin houden.

Was ik niet van plan
:open_mouth:

10 likes

:rofl:

I want this one. Wanneer komtie nou?

12 likes

Ik zag al wat ‘echte’ foto’s voorbij komen. Dus met een andere tijd erop dan 10.08 en 42 seconden. :crazy_face: Dus ik heb het idee dat ze langzaam aan geleverd worden. In ieder geval in Japan.

Juli, augustus of september. Ik hoop op die eerste :joy:

De Duitse webshops hebben (vanaf) juli staan, voor wat het waard is.

Inside the case is a new movement, as this SLA037 features he hi-beat 5Hz calibre 8L55 (the SLA017 came with a 4Hz calibre 8L35). This automatic engine stores up to 55 hours of power reserve. It has been developed and assembled expressly for diver’s watches at the Shizukuishi Watch Studio.

Specs: 39.9mm x 14.7mm – Ever-Brilliant steel case – sapphire crystal – 60-minute unidirectional bezel – 200m WR – blue-grey dial with Lumebrite – Calibre 8L55, automatic – 55h power reserve – 5Hz frequency – 37 jewels – magnetic-resistance 4,800 A/m – blue “tropic” silicone strap – limited to 1,100 pieces, available July 2020 – EUR 6,500

Enig idee wie in Europa dit ding kan leveren? Ik vind hem wel erg gaaf.

11 likes

Ik heb er eentje bij Bouman besteld, staan daar nu ook nog op voorraad. https://www.boumanonline.nl/horloges/seiko-prospex-1965-diver-39-s-re-creation-sla037j1

1 like

Jonas bij Brunott kan je ook nog proberen…

Linkje

1 like

Die is inderdaad erg gaaf, maar die prijs is wel pittig, GS terrein… ook een beetje een middelvinger naar de SLA017 naar mijn mening :sweat_smile:

2 likes

Sterker nog, de prijs slaat helemaal nergens op :sun_with_face:

1 like