Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Gefeliciteerd met de aanwinsten… :clap:

1 like

Ik heb het zot in de kop, ik ben hoogzwanger van ons eerste (jongen) en dacht een 2020 coronajaar 62-mas recreatie voor wanneer hij het kan appreciëren een leuk idee. Maar zit er zelf ook op te kwijlen dus moest ik er ook een hebben hee, zou er anders niet kunnen af blijven. Ik verkoop wel wat uit mijn goedkopere seiko sectie om de mijne te justifiëren. :slight_smile:

5 likes

ja, de keeper en sluiting is wel dezelfde als die van de miniturtles, afhankelijk van waar de keeper zit durft die wel eens snijden.

1 like

Hmm… Nou jou ik ga er toch een tropic op dragen denk ik
:sunglasses:

1 like

Zal zeker ook mooi zijn en dan hou je het bandje origineel. Voor mij maakt het niet veel uit. Deze gaat niet meer weg. :slight_smile: Het bruin en goud is echt heel mooi. Je zal ook aangenaam verrast zijn. Ik twijfelde immers nog, maar toen ik ze al aan het venster zag was de twijfel al weg. :stuck_out_tongue:

1 like

Ben benieuwd naar je betere foto’s!
Helpt mij mijn voorpret vergroten komende week :grin:

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :ok_hand:

Wat bedoel je precies met deze zin? De 051 heeft te weinig gelijkenis met de 62MAS of hij valt in het niet bij deze nieuwe SPB?

1 like

Da’s wel een beetje jammer ja… We wachten met smart op de herkansing. :grin:

Ondertusen even beetje geknutseld in fotoeditor… Komt ie al beter tot z’n recht… :laughing:

PSX_20200702_210820

5 likes

Dank je, dat hij in het niets valt eigenlijk.

1 like

Lange band wel. Weet je jouw polsmaat?

15,7 cm

Djokovic heeft de grijze he, de commercial al gezien? :slight_smile:

2 likes

Nee nog niet gezien :grimacing: dat is normaal toch de Astron man :blush:

Liever deze dan, heb je deze gewoon al in de winkel kunnen kopen ?

Ah een dame, dat had ik nog niet helemaal door maar dat verklaart wel de polsen :sweat_smile: gefeliciteerd met je zwangerschap en succes in deze Corona tijd! Ik vind het een erg gaaf idee om in het geboortejaar een horloge te kopen. Ga ik onthouden.

Blijkbaar heeft manlief niet een directe voorliefde voor deze (misschien horloges over het algemeen niet) anders had je er 3 moeten hebben :see_no_evil:

1 like


In de Seiko Boutique in Rijsel. Ze hadden daar de 143 en 147 binnen (de andere niet) en van elks 2 maar konden natuurlijk worden aangevuld (komen uit distributiecentrum Seiko Nederland blijkbaar). De bracelets zouden apart vanaf 15 juli beschikbaar zijn. Zei wel dat de leveringen aan Seiko Europa niet zo vlot gingen als anders (corona).

Ja hij is niet echt horlogegek, voor hij mij kende droeg hij geen horloges. Ik heb hem even zo ver kunnen krijgen dat we er even een aantal gekocht hebben voor hem, blauwe citizen promaster NY40, 2 g-shocks steel, de gouden c3po turtle, een oceanus s100 en een bambino. Hij draagt enkel de g-shock dagelijks en de oceanus voor een betere gelegenheid. Heeft het niet voor automaten. Hij is degene in de relatie die niet graag een uurwerk juist zet. :stuck_out_tongue:

3 likes

Grappige is… Het komt via Nederland, maar in Nederland is nog niets te krijgen… :man_shrugging:

1 like

Haha grappig, omgekeerde wereld hier (en ik denk in de meeste gevallen) probeer haar om te krijgen met een mooi vrouwelijk horloge zat zelf te denken aan een Longines Conquest voor haar quartz zodat ze er geen omkijken naar heeft maar zelf vindt ze het maar een dure hobby van mij :sweat_smile:

1 like

De bezel is geborsteld staal met diashield erover. Na dit filmpje heb ik m gelijk besteld :wink:

3 likes

Ook net besteld. Keuze al eerder gemaakt, maar ik zocht nog naar een snelle levering vanuit Europa en deze nu gevonden.

1 like