Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Draagt echt meteen anders he. Komt veel meer tot zijn recht.

1 like

15 likes

De Seiko SPB14x is ideaal om horlogebandjes te verwisselen. Op een gegeven moment zou je ook de pushpins willen vernieuwen.

Weet iemand misschien waar je de originele Seiko pushpins voor dit horloge kunt kopen?

:grimacing::christmas_tree:

9 likes

Alstu…

3 likes

Ik stelde de vraag niet, maar meteen 2 setjes besteld :grinning_face_with_smiling_eyes:

Thanks! :+1:

2 likes

Echt een heerlijke kleur :+1:t2:

10 likes

Veel dank!

1 like


Deze kwam nog voor de kerst binnen van Olfert!
Erg lekker model en een hele mooi kleur!

18 likes

16 likes

Op de Jubilee van Strapcode ook fantastisch!

11 likes

Nice, geniet er lekker van!

Ik ben er wel blij mee :smiley:

1 like

Toevallig net de de Strapcode boyer binnen via HF!

8 likes

Ja dat zeker :blush: toffe aanwinst.

1 like

De SPB143J1 is het horloge wat ik het meestal om mijn pols heb. De laatste tijd viel me op dat het steeds meer achter begon te lopen.
Maar weer eens de app ‘Atomic clock’ ingeschakeld en de nauwkeurigheid van mijn favoriete horloge opgemeten en vergeleken met januari dit jaar.

In een jaar tijd bij normaal gebruik van + 2,24 naar -/- 14,87 seconden per dag.
Dat had ik niet verwacht, zeker niet bij een Seiko in deze prijsklasse.
Wat zou een oorzaak kunnen zijn?

1 like

Nog steeds binnen specs maar lijkt mij niet helemaal wenselijk, zeker niet als het door zet. Die nieuwe 6R35 hoor je veel over dat ze slecht zijn afgeregeld (zelf ook last van gehad). Ik zou er mee naar een horlogemaker gaan en hem af laten regelen, als er iets niet goed is hoor je het daar wel.

3 likes

Heb ik ook gedaan, mijne liep echt superslecht. Door Seiko een nieuw uurwerk erin geplaatst maar die was niet veel beter.

Uiteindelijk door @Tokes laten afregelen en nu loopt hij netjes.

1 like

Mijn SPB 147 is net nieuw via Olfert;


Prima zo, ik ga er niets aan doen! :+1:t2:

1 like

Prachtige foto :star_struck: lekkah klokkie ook

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Seiko SPB14X Only (Deel 2).