Ik kan er nu nog niks van zeggen, maar als ik zo naar de foto kijk met de Damasko erbij (ook een mooi horloge) zie ik de X-factor toch vooral in de Seiko. De Damasko is veel ‘strakker’, minder speels. Vind ik.
Maar goed, krijg morgen mijn blauwe en hoop dat dat geen blauwtje gaat worden …
Ik heb zelf een tijdje nodig gehad om aan de dial te wennen, kon er ook niet precies de vinger op leggen waarom. Dus hier heb je niks aan Ik denk de combi tussen de grijze dial en de zwarte bezel van de 143.
Maar inmiddels is het meer dan goed gekomen Doe hem niet snel meer weg.
Mijn absolute voorkeur heeft staal. Ik moet toegeven dat ik er in het begin ook even aan moest wennen. Heb zelfs even twijfel gehad. Maar het is nu naast mijn Marinemaster een absolute favoriet.
Eindelijk weer een duiker op staal. Het horloge is hélemaal wat ik ervan verwacht had! Super. Mooie ingetogen kleur blauw, mooie afwerking. Top! Ben erg benieuwd naar de nauwkeurigheid, 6R35 is niet altijd even tof … maar we gaan het zien.
Lekker hoor, grote blij dankzij het horlogesnoepwinkeltje @WristCandy!
Ik vind de kleurstelling erg fraai. Heb hiervoor ook o.a. de SPB187 gehad en de PADI Turtle, allemaal wat ‘speelser’ en feller qua kleur, … deze is lekker ‘draagbaar’, ingetogen en toch net even anders. Bijzonder. Valt me helemaal niet tegen dit!
Iemand omschreef de kleur van de bezel als inkt. Dat klopt! Het is echt net inkt. Soms diepblauwzwart, dan weer glanzend en lichter. Heel erg bijzonder.