Moet je wel een shitload verzendkosten betalen, volgens mij is Uncle Seiko goedkoper.
Die van B&R lijkt wel iets dikker bij de springbars. dat ziet er wel mooier uit vind ik.
Ik zat net even aan mijn bezel te draaien en die kan wel even een schoonmaak-beurtje gebruiken denk ik. Hij gaat heel stroef.
Nu zag ik ook dat de bezel een soort inkeping heeft bij het driehoekje en bij de 30!
Voor de mensen die de bezel er een keer af willen halen, daar is dus ruimte om je tool tussen te plaatsen. Voor mij is het in ieder geval nieuw en had dit nog niet gezien
Hahaha ik zat na het plaatsen van de post ook te kijken wat dat was… gelukkig was het een vuiltje wat tijdens het draaien van de bezel naar buiten kwam
Draag je die niet s’nachts…
Ik vind de SPB143 (en de nieuwe 317) toch wel DE Seiko’s die ik eigenlijk nog wel wil ‘hebben’, zucht.
Elke keer als je een nieuw horloge hebt, denk je ‘nu ben ik even klaar’, maar nee……het moet ik hebben virus is niet onder controle te krijgen!
*off topic * Mooie compositie weer Julian.
Beetje afgekeken hè Op Insta zie ik wel eens van dit soort foto’s voorbij komen. Ik lag nog even in bed te scrollen en toen kwam er weer zo’n grijp-foto voorbij. Toen ik op wilde staan (heb nog even gewacht tot 10:09 uur
) en mijn bril en horloge wilde pakken dacht ik dat dit een goed moment was, dus snel even dit plaatje geschoten haha.
Haha, mooi gelukt weer @JuKo. Op instagram pakken sommige ook maximaal uit. Halve dagtaak om een foto van jouw horloge te maken.
Echt hè en de frequentie van hun posts is dan best hoog. Waar halen ze de tijd vandaan?
Full time watch photographers zou ik zeggen.
Staat je goed!